Hop til indhold
Guest Professoren

Relax Fredericia - pleasure & pain ;-)

Recommended Posts

Guest Professoren

Var forbi stedet for nylig, efter at jeg havde aftalt en times massage med to piger :-D

Damerne er hverken særlig unge eller modelagtige, men de kan virkelig sit kram. Fantastisk og hård - ind i mellem smertefuld - massage i en blanding af standard oliemassage og egentlig thaimassage, herunder et par lange spadsereture i bare tæer på min ryg og baglår. Med et veludført HJ af den ene mens den anden begravede mit ansigt i hendes dejlige bryster som et af flere højdepunkter, er det ikke sidste gang jeg kommer der.

Min krop sukkede af velvære på vej hjem, og jeg synes de 900 (800 var aftalt - 100 oveni for veludførte tjenester) var lige tilpas.

PS: Fik tilbud om mere, men det var jeg for mørbanket til...

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den 2. februar 2016 at 19:36:

Var forbi stedet for nylig, efter at jeg havde aftalt en times massage med to piger :-D

Damerne er hverken særlig unge eller modelagtige, men de kan virkelig sit kram. Fantastisk og hård - ind i mellem smertefuld - massage i en blanding af standard oliemassage og egentlig thaimassage, herunder et par lange spadsereture i bare tæer på min ryg og baglår. Med et veludført HJ af den ene mens den anden begravede mit ansigt i hendes dejlige bryster som et af flere højdepunkter, er det ikke sidste gang jeg kommer der.

Min krop sukkede af velvære på vej hjem, og jeg synes de 900 (800 var aftalt - 100 oveni for veludførte tjenester) var lige tilpas.

PS: Fik tilbud om mere, men det var jeg for mørbanket til...

Takker. Har luret på stedet i et stykke tid nu, og ud fra  din beskrivelse skal det prøves :-) Kvalitet og pris lyder til at hænge sammen .....  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
faaborg skrev, den 11/3/2016 at 15:52:

Hvor meget tøj havde de på under massagen ?

 

Ikke særlig meget - en kort top og nederdele. Masser af plads til mine hænder :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
faaborg skrev, for 9 timer siden:

Hvor meget tøj havde du på ;-)? Og lagde de op til noget under massagen ?

Vh Faaborg 

Intet :-)

Og der var åbenlyse frække tilbud up front :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...