Hop til indhold

Relax Fredericia - pleasure & pain ;-)

Featured Replies

Skrevet

Var forbi stedet for nylig, efter at jeg havde aftalt en times massage med to piger :-D

Damerne er hverken særlig unge eller modelagtige, men de kan virkelig sit kram. Fantastisk og hård - ind i mellem smertefuld - massage i en blanding af standard oliemassage og egentlig thaimassage, herunder et par lange spadsereture i bare tæer på min ryg og baglår. Med et veludført HJ af den ene mens den anden begravede mit ansigt i hendes dejlige bryster som et af flere højdepunkter, er det ikke sidste gang jeg kommer der.

Min krop sukkede af velvære på vej hjem, og jeg synes de 900 (800 var aftalt - 100 oveni for veludførte tjenester) var lige tilpas.

PS: Fik tilbud om mere, men det var jeg for mørbanket til...

Redigeret af Professoren

Skrevet

der skulle vel ikke være et link til dem 

Skrevet
knallert skrev, for 9 timer siden:

der skulle vel ikke være et link til dem 

Stedets hjemmeside

Annonce på AL

Skrevet
Professoren skrev, den 2. februar 2016 at 19:36:

Var forbi stedet for nylig, efter at jeg havde aftalt en times massage med to piger :-D

Damerne er hverken særlig unge eller modelagtige, men de kan virkelig sit kram. Fantastisk og hård - ind i mellem smertefuld - massage i en blanding af standard oliemassage og egentlig thaimassage, herunder et par lange spadsereture i bare tæer på min ryg og baglår. Med et veludført HJ af den ene mens den anden begravede mit ansigt i hendes dejlige bryster som et af flere højdepunkter, er det ikke sidste gang jeg kommer der.

Min krop sukkede af velvære på vej hjem, og jeg synes de 900 (800 var aftalt - 100 oveni for veludførte tjenester) var lige tilpas.

PS: Fik tilbud om mere, men det var jeg for mørbanket til...

Takker. Har luret på stedet i et stykke tid nu, og ud fra  din beskrivelse skal det prøves :-) Kvalitet og pris lyder til at hænge sammen .....  

• 1 month later...
Skrevet
faaborg skrev, den 11/3/2016 at 15:52:

Hvor meget tøj havde de på under massagen ?

Ikke særlig meget - en kort top og nederdele. Masser af plads til mine hænder :cool:

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvor meget tøj havde du på ;-)? Og lagde de op til noget under massagen ?

Vh Faaborg 

Skrevet
faaborg skrev, for 9 timer siden:

Hvor meget tøj havde du på ;-)? Og lagde de op til noget under massagen ?

Vh Faaborg 

Intet :-)

Og der var åbenlyse frække tilbud up front :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.