Hop til indhold
Thai-fan

Susanne, Randersvej, Århus N

Recommended Posts

I den danske klinik nederst på Randersvej (ikke at forveksle med thai-klinikken ved siden af, trods overlap i ydelser.. :-) ) i Århus huserer der et par kvinder, man sjældent har set anmeldt her på EG. 

Det ville jeg tage lidt revanche for, så rødtoppen Susanne, der på svareren er en moden dame på 52 år, var målet for dagens besøg. 

Vel ankommet i klinikken, der er af den klassiske kælder-type (mørk, men pæn og ren), blev jeg budt velkommen af Susanne, der er en snakkesagelig storbarmet, buttet kvinde midt i 50'erne. Ikke nogen fotomodel og ikke ungdommelig, men sød og rar, og nem at tale med. På den led er beskeden på svareren meget ærlig og sandfærdig - et absolut plus i min bog :-) 

 

En plovmand skiftede ejer, og dansk blev aftalt. Susanne gjorde opmærksom på, at spansk altid er inkluderet i alle hendes ydelser, hvilket (givet bryststørrelsen igen er et plus).  Det spanske er virkelig godt, både visuelt og rent udførelsesmæssigt, og man skal beherske sig for ikke at komme med det samme , især hvis man er lidt "tyk bag ørerne". 

Det danske er lidt mere gennemsnitligt (2 forskellige stillinger, med afslutning i missionær). 

Bagefter var der god tid til lige at få pulsen ned og vende verdenssituationen, så det faktisk blev lidt GFE til sidst :-) 

 

Gentagelsesfare: Tjohh, måske - men næste gang bliver nok thai igen. Jeg har stadig et par uudforskede steder på to-do listen..

 

Susanne er typisk på Randersvej onsdage. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...