Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Make love not war

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Mantraet på EG er Make War not Love, hvilket folk messer udover EG fra morgen til sen nat.

Kamphanerne er altid parate til dagens dyster!!! Havnebumsen har fra yderst troværdig kilde, at mellemøstens Lande konstant aflurer EG! De er yderst misundelige over de konstante kampe, konspirationsteorier og talen bag ryggen som eksisterer på EG.. Ja EG er deres store inspirationskilde til at holde gang i egne konflikter, man søger selvfølgelig ekspertviden hvor ekspertviden er :-)

Kamphanerne bevæger sig konstant rundt og prøver at få gang i en konflikt. Og det lykkedes, for de er jo eksperter i at lægge små hints ud. De samarbejder gerne i grupper! kan man finde et lille individ som farer forvildet rundt helt alene findes der jo ingen større tilfredstillelse end at slagte individet. Yes så fik man sgu lige et hak i tastaturet, man vandt en "debat" på EG! Tøserne kan fandeme også.. kan man lige prikke til en af de andre eller få en klinik ned at ligge slår det 100 fold en sprøjteorgasme!!! findes intet bedre på denne Jord.

Havnebumsen har set en af disse Kamphaner irl. Sikke et syn!!!! Ligesom Barbarerne har de filet deres tænder helt spidse. De efterfølgende smerter gør dem yderst aggressive og det mindste de bliver generet så farer de i blækhuset. Altid iført krigsmaling og kampparat. Klar til at smadre løs på tastaturet i kampen om at vinde "debatten" og med en sådan iver og ildsjæl så tastaturet oftest ikke overlever en uge.

Havnebumsen fatter det sgu ikke rigtig.. altså det der make war not love. En kold ude på Molen en solskinsdag nyde freden jamen det er da skønt. Fisse, der findes sgu ikke noget bedre. Lidt god musik i baggrunden og dagen er helt perfekt.

Men her er Havnebumsen desværre slet ikke med på noderne :? Øl, Fisse og hornmusik er bare so much last year! Make War not love er det nye sort. 

Nå Havnebumsen kan godt være lidt af en nostalgiker! og vil prøve at gøre det gamle moderne igen :smile: derfor…

Havnebumsens Fisseskole del 1

Starter lidt stille ud så jeg ikke taber kamphanerne på gulvet med det samme. På billedet ser du en Fisse. Lidt ude i siderne har du læberne og i toppen lidt gemt væk er klitoris. Nogle af Jer har nok ikke hørt om en Fisse før, men der findes faktisk over 2,5 millioner af dem bare i Danmark. Ret udbredt må man sige :smile: Som du kan se på billedet er det en ganske smuk skabning! et kunststykke uden sammenligning! Den kan bruges til lidt af hvert, men for det ikke bliver for svært vender vi tilbage til det senere. Fissen lever som oftest i det skjulte og kan derfor være meget svær at spotte. I løbet af dagen bevæger Fissen sig en del rundt men overnatter som oftest i den samme hule. 

Dagens øvelse.. Prøv at se om du kan spotte en Fisse udenfor internettet. Ja der eksisterer også en verden (ved godt det kan være svært men tab ikke modet, ikke altid man lykkedes med tingene første gang)

image.jpeg

Redigeret af Havnebumsen
tekst manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...