Mekker89 0 Skrevet 2. Februar, 2016 Hejsa, nogle der har prøvet horny gravid fra Haderslev, annoncere på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 Det er desværre mere en fantasi end noget andet. Hun er også bruger på Scor og der er ikke noget at komme efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 2. Februar, 2016 Peterhansens skrev, for 42 minutter siden: Det er desværre mere en fantasi end noget andet. Hun er også bruger på Scor og der er ikke noget at komme efter... Får man ingen respons eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. Februar, 2016 Peterhansens skrev, for 4 timer siden: Det er desværre mere en fantasi end noget andet. Hun er også bruger på Scor og der er ikke noget at komme efter... Scor er et andet forum. Oftes kun private fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Scor er et andet forum. Oftes kun private fornøjelse Min pointe fik du vist ikke gennemskuet - hverken her eller der er "den gravide" til noget..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. Februar, 2016 Peterhansens skrev, for 1 minut siden: Min pointe fik du vist ikke gennemskuet - hverken her eller der er "den gravide" til noget..... Tror jeg nok jeg gjorde men mener bare at bliver jeg kontaktet igennem scor med henblik på en købsaftale bliver man blokket prompte . Jeg er på scor i private henseende og gider sgu ikke knalde fremtidige gæster derigennem . Finder selv mine aftaler derinde. Måske hun tænker ligeså. Snakker vi to stadig forbi hinanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Tror jeg nok jeg gjorde men mener bare at bliver jeg kontaktet igennem scor med henblik på en købsaftale bliver man blokket prompte . Jeg er på scor i private henseende og gider sgu ikke knalde fremtidige gæster derigennem . Finder selv mine aftaler derinde. Måske hun tænker ligeså. Snakker vi to stadig forbi hinanden? Måske - eller? Hun er narrefisse på Scor og narrefisse på Annoncelight. BUM! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. Februar, 2016 Peterhansens skrev, for 26 minutter siden: Måske - eller? Hun er narrefisse på Scor og narrefisse på Annoncelight. BUM! Nååå på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg