Hop til indhold
Rosie

Spsm til glædespiger<3

Recommended Posts

Hej

Jeg har gået i rigtig lang tid efterhånden og set frem til min 21-års fødselsdag, -aka der jeg selv endelig kan svinge dørene op til mit eget eventyr som den 130% 'lykkelige luder'.

Dog har jeg lige nogle spørgsmål som jeg inderligt håber nogle af jer skønne daner derude kan besvare, for jeg har ikke selv lige kunnet Google mig frem til det, hahah

 

Hvor ofte arbejder man? Altså hvor mange timer pr vagt, og hvor mange gange ugentligt..

Hvor store er udgifterne til klinikleje, telefondamen osv ca på hver vagt? Og sker det ofte at der ingen/få kunder er, så man mister penge på en vagt?

Et slag på tasken, hvor meget tjener man?

Hvor mange kunder kommer der som regel på en vagt?

Hvad er det mest almindelige, folk køber?

Kan man godt kræve at kunderne har gummi på til 'enhver kønslig omgang'?

Behøves man vente med at starte til man er 21, -Kan man godt starte når bare man er fyldt 18?

 

Håber i har lyst til at svare<3

Knus

Rosie

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at du skal få dig andre og større drømme, end at gå og vente på at du bliver 21 år og kan starte som luder. Ja. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rosie

Nu i dag kalder du  dig Rosie, men der er jo ingen der ved om du er Brugsuddelserens Bertram, for jeg syntes ikke det er heeelt normalt debutterene glæespiger spørger sådan....dine spørgsmål, minder, mere om en af de der efterskoleunderskoleundersøgler, efg, eller andet der skal bruge til noget i en eller anden "opgave"....men lad os bare kalde dig Rosie,

Når nu du føler du er gammel nok så syntes jeg du skal finde en velrennomeret Klinik i dit nærområde, og bede om en "nærsamtale/jobsamtale"

Så bliver Pandoras æske åbnet for dig ved den nemme øvelse: prøv og du finder ud af det!

Der er ikke en pige herinde der kan give dig et enegyldigt svar!

Men start som pige og find ud af det!

Det er ikke Kvikly du skal starte i der er ingen overenskomst, du er din egen, du har kun dig selv og mest af alt.....du har skægt nok....det der betyder mest....nej ikke det melllem benene....men det der betyder mest af altfor dig.....det mellem ørene!

Du kan ikke google dig til svaret, vi kan ikke give dig svaret, kun du kan svare dig selv!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Lyder som mange af de ? som de useriøse mænd kan finde på at sender på sms ( bliver naturligvis slettet uden respons) . 

Øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 timer siden:

Lyder som mange af de ? som de useriøse mænd kan finde på at sender på sms ( bliver naturligvis slettet uden respons) . 

hvis vi havde 10 kroner for hver mand der skrev og spurgte om det - så kunne vi leve af renterne resten af livet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rosie skrev, den 1/2/2016 at 21:11:

Hej

Jeg har gået i rigtig lang tid efterhånden og set frem til min 21-års fødselsdag, -aka der jeg selv endelig kan svinge dørene op til mit eget eventyr som den 130% 'lykkelige luder'.

Dog har jeg lige nogle spørgsmål som jeg inderligt håber nogle af jer skønne daner derude kan besvare, for jeg har ikke selv lige kunnet Google mig frem til det, hahah

 

Hvor ofte arbejder man? Altså hvor mange timer pr vagt, og hvor mange gange ugentligt..

Hvor store er udgifterne til klinikleje, telefondamen osv ca på hver vagt? Og sker det ofte at der ingen/få kunder er, så man mister penge på en vagt?

Et slag på tasken, hvor meget tjener man?

Hvor mange kunder kommer der som regel på en vagt?

Hvad er det mest almindelige, folk køber?

Kan man godt kræve at kunderne har gummi på til 'enhver kønslig omgang'?

Behøves man vente med at starte til man er 21, -Kan man godt starte når bare man er fyldt 18?

Håber i har lyst til at svare<3

Knus

Rosie

Du kan jo ikke forvente at de vil svare, men du kan google det meste. Jeg mener også jeg har set indlæg herinde og from the top of my head var der en der tjente 5-6000 pr vagt og skulle aflevere 3000 kr til bordelejer/alfons/luderkarl/stodder.

Jeg har , direkte fra massøren hørt, at hun arbejde 4 dage pr uge og havde 3 kunder pr dag i snit.  Mener priserne var 500 for massage i 45 min, 200 for en håndtrold og 400 for en  tungetrold. Det giver noget i retning af 1500 +1 gang 200kr pr dag (rent gæt). Forudsat det passer så er det en rimelig løn et sted melem 28000-30000 /måned - hun betlte selvfølgeligt skat :)

Men brug google til at søge efter aktuelle oplysninger. Det må være der. Kig også på nogle af de mere kendte prostitueredes hjemmesider og hvornår de er på vagt. Det kan give en fingerpeg om hvor lidt eller hvor meget de arbejder og dermed deres indtjening.

OK.. jeg laver lige en "duck and cover"

.. og held og lykke med skoleopgaven. Håber du får gode karakterer.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...