Hop til indhold
sportydick

Sammie, dansk, blød og blond

Recommended Posts

Jeg fik i sidste uge taget mig sammen til at besøge Sammie i Vanløse.

Jeg blev lukket en af en g... ældre/GML. kone som viste mig ind i et hyggeligt værelse med en stor seng og levende lys.

Efter en kort stund kom Sammie, OK, vi aftalte ydelserne og hun gled ud med pengene, men jeg smed kludene og lagde mig på den store seng. Få øjeblikke senere kom Sammie tilbage iført lidt neglige og uden trusser. Hun krøb op til mig og vi gik i gang. Masser af kysseri, kæleri og langsomt men sikkert strømmede der blod til mit lem.

Sammie tog mig under kærlig behandling med munden mens jeg pillede hende. En dejlig 69'er og så var jeg klar til en dansk missonær. Defter tog jeg hende bagfra mens hun lå helt ned på maven. Efter en kort stund og nogle tunge stød kom jeg i en fed udløsning. Sådan.

Sammie, jeg kommer igen og igen og........

 

Redigeret af sportydick
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa - Jeg har besøgt Sammie en super dejlig og naturlig dansk pige, som er god til at kysse og nusse med først

hun er god til kæreste sex og vi havde meget nærhed sammen ;-) vi kneppe i flere stillinger og godt sige jer det er

en super god oplevelse og kommer gerne igen ;-) Sammie tak for en god oplevelse og lækkert sex kys og kram 

hilsen Elsker69

https://annoncelight.dk/showad/201880

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...