Hop til indhold
Karl6

Deedee Vejle & Sumas Fredericia.

Recommended Posts

I anledning af at jeg omkring årsskiftet fyldte år, har jeg som en slags gave til mig selv, været på et par besøg.

Det kom der to ret forskellige oplevelser ud af, og ikke helt med det resultat jeg havde forventet.

Deedee i Vejle:

Havde ikke de helt store forventninger, har læst lidt blandet om stedet.

Fint sted, der ligger relativt diskret.
Rigtig massagebriks.
Sød og pæn pige, der kaldte sig noget i retning af Åår eller Arrh. Kroppen også pæn, som dog bar præg af at hun havde fået barn.
Hun var helt direkte, og spurgte ind til hvad jeg ville have, og nævnte stille og roligt hvad de tilbød.
Valgte fuld pakke.
Gjorde hende klart at jeg gerne ville have fokus på massagen inden vi gik videre, og det overholdt hun med få pirringer undervejs.
Massagen var god, tilpas hård.
Efterfølgende afslutning også meget fin og med meget god indlevelse. Generelt synes jeg der var en udemærket tilstedeværelse fra hende.
Blev efterfølgende tilbudt et glas vand, og et bad, og sagde ja til begge dele. Ret flot badeværelse på stedets 1. sal. Hun hjalp til under bruseren, og med aftørring.
Alt i alt en meget fin oplvelse.

Sumas i Fredericia:

Havde ret store forventninger :)

Stedet ligger ikke helt så diskret, men det at man skal igennem solcenteret hjælper lidt på det.
Man ligger på en hård madras ikke en briks. Ikke videre bekvemt synes jeg, hovedet kan ikke hvile ordentligt.
Sød, flot pige, kan ikke huske navnet, men det var hende med bøjle på tænderne.
Da der var en anden kunde bag forhænget ved siden af, hviskede vi nærmest det hele, og jeg bad om 1 times massage. Det at der lå en lige ved siden af og fik massage forstyrrede mig en del.
Massagen var mildest talt ikke noget at skrive hjem om. Mest bløde strøjf, med lidt trykken hist og pist.
Efter godt en halv time var de færdige ved siden af, og nu gik hun mere direkte til sagen, pirrede mig en del og fik den forventede rekation...
Vi blev enige om fuld pakke.
Så fik jeg hende at se nøgen, og hun er en flot pige. I mine øjne næsten perfekt.
Men desværre så var det efterfølgende ligeså ligegyldigt som massagen havde været. Jeg følte ikke meget tilstedeværelse. Det endte dog som det skulle, hun kan sit kram.
Men i forhold til mine forventninger, ikke den store oplevelse.
På vejen ud, måtte jeg forbi en mand der stod ved madrassen ved siden af, så hvis det havde været en jeg kendte kunne vi have hilst.
Udenfor sad endda en og ventede...

Jeg kommer nok ikke hos Sumas igen, Deedee er der en god chance for at jeg besøger igen.

Men har lovet mig selv at holde pause fra det her for en stund, så hvornår det bliver er uvist.

Redigeret af Karl6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...