Hop til indhold
vexxer

Advarsel - kim. uinteressant kold fornøjelse

Recommended Posts

Dato: mandag d. 25 januar

Pige: https://annoncelight.dk/profile/Kim+21

Har prøvet 20+ antal piger sammenlagt i Danmark og aller flest i Sydamerika. 

Jeg valgte om eftermiddagen at ringe til de to piger for at høre om der var hul igennem og det var der. De svarede kort og ikke særlig venligt, så jeg var allerede der ved at fortryde mit valg,  men jeg havde set mig meget varm på Kim i nogle uger. 

Service: de skriver at de gerne giver 69'er og superfransk samt 30 min for 800 kr - og surprise, ABSOLUT ingen af delene passer. 

Jeg bliver mødt af begge,  som uden tvivl er to flotte piger. De holder til i en almindelig villa,  som ligger ret uforstyrret.

Man fornemmer straks den kolde modtagelse af Cora med Kim stående i baggrunden, hvor man nok aller helst skulle være vendt om. Tingene passede sammen denne dag, så jeg VILLE prøve det af. 

Valgte 30 min med Kim, fik betalt og hun klæder sig hurtigt af - og så begynder dansen om den varme grød. 

Jeg må næsten ikke røre hende og hendes bryst er pudret voldsomt til.... aaaadd. Blowjobbet med kondom bliver gjort i et så hurtigt tempo,  som kun har en aftændende effekt.

Pigen har mindre bryster end mig og har en generel afvisende attitude overfor alt. Bla bla bla...må ikke røre der og må ikke slikke her. Selve akten er som at hakke i et knastørt bræt, som ligger helt stift og lukker øjnene. Skal lige siges at jeg er en ung mand under 30 år, som træner dagligt.

Må tage pikken ud og så hurtigt af med kondomet, da aben skal files for hun skal sgu ikke i nærheden.  Hun stiller sig på alle fire imens jeg får lov til at pille hende i hendes struttende røv.

Afslutningen er det bedste, men slet ikke det jeg kom efter og til prisen helt uhørt. 

Jeg håber at folk vil holde sig væk, så "de" kan få nogle ordentlige ind for stedet ligger ret godt og sengen er præcis som på billedet. I øvrigt er der to rum. 

God jagt derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer! :-)

Lyder desværre meget som min oplevelse med Cora samme sted. Heldigvis blev jeg kun "tørret" for 600 kr. Men når det er sagt - så vil jeg stadig til enhver tid anbefale Rosa der også kommer samme sted, absolut en af de bedste oplevelser jeg har haft med GP'er. Hun er virkelig sød og engageret. 

Og så har hun en herre lækker:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har osse besøgt besøgt Kim, synes ikke hun var villig efter og betjene sin kunde, hu. Spurgte mig flere gange om noget stærkere og ryge på :s

trappede op ved cora og Julia osse, de faldt heller ikke i min smag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...