Hop til indhold

Blondine Nikita, Koldingstjernerne

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en eftermiddag spændingen ved at besøge den stråtækte halvdel af huset i den nordlige del af Kolding. Der er ikke højt til loftet sådan rent fysisk, men mennesker var jo mindre i gamle dage. Jeg fik en velkomst, der lovede godt for gæstfriheden, og snart kom Blondine Nikita ind og en aftale kom på plads. Lidt forvirrende at der er to glædespredere med Nikita-navnet, men de har jo valgt betegnende fornavne. Jeg fandt at det lille pus så meget lovende ud. Der var stort smil og der var humørfyldte øjne. Et bads tid senere, og løjerne gik i gang.

Her kom så en overraskelse: Der var tungekys på programmet, og bestemt ikke antydede tantekys. Løjerne gik over i kys og tungeberøringer sydligere, og ganske meget tydede på at nydelserne var gensidige. Ak altfor kort varede de blide lege, sikkert under indtryk af den uventede tunge. Tidsrammen blev ikke udfyldt, men min overvældelse og glæde skal ikke lægges Blondine Nikita til last. Hun tilbød massage, men jeg takkede nej. Der var fyldt i skatkammeret. Der var god til til en skyller og en glæde over dejligheden at gå ud i virkeligheden med

Skrevet

Hej peteren.

Har også lige fornyelig haft glæden af at møde denne blonde skønne,

og hendes dejlige velkomst smil og gode humør.

Som du skriver er der ægte tungekys, og sikke et sug der er i de læber,

for oven og for neden, hun er en dejlig oplevelse.

Har aftalt med hende næste gang af der skal være en lille dusk på venus.

Hun er et besøg vær, selv om jeg gerne ville beholde hende for mig selv.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.