Hop til indhold
22 cm and thick

ODENSE SEXY CORA 22 - spild af tid og penge

Recommended Posts

Hej med jer

https://annoncelight.dk/showad/188609

Var hos Cora på Ærenprisvej 24 i aftes. Desværre siger overskriften alt, så jeg vil fatte mig i korthed.
Kort fortalt startede hun med at give min slatne pik gummi på, suttede den i maks 2 minutter, lagde sig om på ryggen med spredte ben. Efter at have kneppet hende måske 5 min sagde hun jeg skulle skynde mig at blive færdig "you are so big and you are hurting me". Skyndte mig at få afleveret klatten, hev gummiet af og fik tørret pikken og tog tøj på.
Gad sgu ikke engang sige farvel til hende eller noget. SIkke en dum og uangageret tøs. Meget tydeligt at hun ikke gad. Godt jeg kun betalte 600 for 15 min, men var sgu ikke pengene værd. Desuden lugtede hun også af sved - det opdagede jeg desværre først da vi lå på sengen og hun havde fået pengene, ellers var jeg gået igen.
Kort fortalt - spar jeres penge eller brug dem på en anden pige i stedet.

Det eneste plus hun trods alt skal have - hendes billeder er ægte.

Hav en god søndag.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak.

Jeg havde ellers tænkt jeg skulle prøve igen for at se om første gang ikke bare var en uheldig oplevelse.

Men det lader til hun slet ikke kan levere varen. Synd når hun nu ellers er så fint indpakket :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmmm tænkte nok hun ikke var pengene værd... jeg fik kontakt med hende men hun var så ubehøvlet og ubehøvlet attitude at jeg sprang fra... men kan høre på din oplevelse at det var en god ide at jeg gjorde det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...