Hop til indhold
Zentec

Thaipige Ålborg støvring skuffet

Recommended Posts

Skuffet .  Jeg har besøgt lille thaipige støvring.  Det var ikke lige det jeg havde sat forventninger op til ,efter at have læst mange positive indlæg.  Pigen tale ok dansk. Sødt ansigt, indtil hun åbner munden, sikken en rod. Kroppen  er ikke noget at råbe hurra for, lidt for meget på lårene.  Men alt for meget på maven, og Laske slap skind der hænger, brysterne er slappe og hænger også. Og så var der ar fra kejse snit. Skuffende men .positiv hun er sød og snakke med og sutterne til ug. Men hun sagde også  at hun ikke var 27 år men snart 40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Zentec skrev, den 31/1/2016 at 08:49:

Skuffet .  Jeg har besøgt lille thaipige støvring.  Det var ikke lige det jeg havde sat forventninger op til ,efter at have læst mange positive indlæg.  Pigen tale ok dansk. Sødt ansigt, indtil hun åbner munden, sikken en rod. Kroppen  er ikke noget at råbe hurra for, lidt for meget på lårene.  Men alt for meget på maven, og Laske slap skind der hænger, brysterne er slappe og hænger også. Og så var der ar fra kejse snit. Skuffende men .positiv hun er sød og snakke med og sutterne til ug. Men hun sagde også  at hun ikke var 27 år men snart 40 år.

Arh, come on. Jeg har osse været der. Formoder det er hende, der kun kommer til Støvring et par dage om måneden?! Hvis det er, så var hun både køn, sød, rimeligt velskabt med et par søde håndfulde, som strittede ivrigt, når de blev berørt/slikket. Og ja, hun sutter som en drøm, næsten umærkeligt, hvis du forstår, men kalorius stod godtnok totalt ret meget hurtigt! ;-) Jeg havde betalt for en time, men kunne snildt have nøjedes med en halv, så god er hun, men hun gav så lige en tur mere, hvor jeg godtnok ikke kom i bogstavelig forstand, men det gav mig en orgasme, der rystede rundt i hele kroppen, som jeg ikke har prøvet i årtier! Se DET var prof!! Og hun kunne mærke det på mig og smilede op til mig med et meget frækt glimt i øjnene, hvilket ikke forringede oplevelsen.

Absolut en gentagelse værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige jeg er helt på samme hold som chris60

havde også betalt for en time men var færdig efter 15min men resten af tiden det var bare fræk leg for alle(resten) af pengene...

det er sku dejligt når pigen også kan li det man gør ved dem, ik alle thai´er som bliver ved med at lege efter man er kommet

27 37 eller snart 40 er i mit hoved ligemeget, men nu er det jo også mere oplevelsen jeg går efter og ik alderen

så kun gode ord her fra.....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...