Hop til indhold
Anonymmig

HJÆLP!! - søger shemale kbh og omegn

Recommended Posts

Hej alle sammen,

jeg vil starte med at sige at jeg er ny her og ikke tør rigtig at vise mig selv, af personlige årsager så har jeg ikke lyst til at stå frem osv. 

Jeg har aldrig prøvet en shemale, men nu er det sgu på tide at finde en der kan tage mig *griner smiley* :*

det skal vær omregn København og Sjælland self også godt nok, men bare ikke for langt væk fra Ballerup :*

 

Kan i ikke hjælpe mig! Evt hvis i kender nogen som er så super så vil det være dejligt... Eller hvis i kender nogen som gør det gratis en veninden måske :)

Jeg mødte en til en fest som var shemale altså en pige med en pik, det var så frækt!  Men turde ikke sige lad os gå ud og hygge os :* 

men lad mig høre alle sammen kan i hjælpe :* 

Redigeret af Internalizer
tilrettet overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonymmig skrev, for 22 minutter siden:

Hej alle sammen,

jeg vil starte med at sige at jeg er ny her og ikke tør rigtig at vise mig selv, af personlige årsager så har jeg ikke lyst til at stå frem osv. 

Jeg har aldrig prøvet en shemale, men nu er det sgu på tide at finde en der kan tage mig *griner smiley* :*

det skal vær omregn København og Sjælland self også godt nok, men bare ikke for langt væk fra Ballerup :*

 

Kan i ikke hjælpe mig! Evt hvis i kender nogen som er så super så vil det være dejligt... Eller hvis i kender nogen som gør det gratis en veninden måske :)

Jeg mødte en til en fest som var shemale altså en pige med en pik, det var så frækt!  Men turde ikke sige lad os gå ud og hygge os :* 

men lad mig høre alle sammen kan i hjælpe :* 

Velkommen til forum.

Vi har faktisk en hel sektion med shemales og ladyboys, og der har jeg nu flyttet din efterlysning til. Her kan du også læse anmeldelser. Held og lykke med din søgen :)

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonymmig skrev, den 31/1/2016 at 07:33:

Hej alle sammen,

jeg vil starte med at sige at jeg er ny her og ikke tør rigtig at vise mig selv, af personlige årsager så har jeg ikke lyst til at stå frem osv. 

Jeg har aldrig prøvet en shemale, men nu er det sgu på tide at finde en der kan tage mig *griner smiley* :*

det skal vær omregn København og Sjælland self også godt nok, men bare ikke for langt væk fra Ballerup :*

 

Kan i ikke hjælpe mig! Evt hvis i kender nogen som er så super så vil det være dejligt... Eller hvis i kender nogen som gør det gratis en veninden måske :)

Jeg mødte en til en fest som var shemale altså en pige med en pik, det var så frækt!  Men turde ikke sige lad os gå ud og hygge os :* 

men lad mig høre alle sammen kan i hjælpe :* 

Se mit svar til AndersSimon

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...