Hop til indhold
JesperJ

Relax wellness i Adelgade 108

Recommended Posts

Var forbi ovennævnte sted, her til aften.

Jeg tror at det var indehaveren der tog imod, en lille og i mine øjne flot kvinde, jeg har efterhånden besøgt en del steder, men havde endnu ikke prøvet en b2b, så valget faldt på denne ydelse.

Blev vist ind i et lille, men pænt værelse, og blev tilbudt et bad samt lidt at drikke, da jeg kom tilbage fra badet lagde jeg mig på sengen, og så gik hun ellers i gang, massagen var af den bedre slags, og jeg tror ikke at der var et eneste sted på min krop, hvor hendes bryster og fisse ikke har været :smile:  jeg lod mig overtale(jeg er nem at lokke) til fuld pakke, og det fortrød jeg ikke, vi startede i en 69´er og sikke en dejlig fisse, smager og dufter godt.

Vi fortsatte med sex i forskellige stillinger, og det virkede som om hun nød det.

Blev tilbudt en vand da jeg skulle gå, super service hele vejen.

Kommer jeg igen, Helt sikkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JesperJ skrev, for 55 minutter siden:

Jeg tror at det var indehaveren der tog imod, en lille og i mine øjne flot kvinde, jeg har efterhånden besøgt en del steder, men havde endnu ikke prøvet en b2b, så valget faldt på denne ydelse.

Hvad er b2b? Og hvad gav du for fuld pakke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 1 time siden:

Hvad er b2b? Og hvad gav du for fuld pakke?

b2b er body to body massage, en nøgen eller næsten nøgen massør masser din olieindsmurte krop med sin olieindsmurte krop. Det er klart bedst hvis massøren vejer mindre end en selv. Med nogle piger er det en tur i himmerriget, men med rigtig mange i bedste fald bare spild af penge, men nogle gange også en ren lidelse;-)

Redigeret af stener

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...