Hop til indhold
Guest TboneDK

Real hot Girl Now in CPH Amager

Recommended Posts

Guest TboneDK

Kommer næsten lige derfra, oplevelsen var so-so - ja, det er 100% hende på billederne, dog er hendes hår lidt "blåt" i det..

700.- for ½ time, fair nok - med Øko blow, gensidigt & sex

Hun startede med at sutte den op fra slap, men, det var også kun lige så jeg var hård, så på med gummi, og ville til at hoppe op og ride vestpå.

Jeg stoppede hende, og sagde at jeg lige ville smage lidt på hende, og det var ok

- hun stønnede, og nød tydeligvis behandlingen, men "ville" ikke lade mig få hende til at komme, selvom det holdt hårdt for hende. 

Hun sagde "Please fuck me now!" og ok, det kan jeg vel nok gøre, det var vel derfor jeg var der? 
Så benene i vejret, og så gik det eller slag- i slag med at gennem- kneppe hendes lille fisse (hun er ok stram) og lyste helt op, da jeg sagde "Ah, Thats a nice tight pussy" 

Hun forsøgte at "holde" lidt på pikken, imellem hendes ben, måske er hun ved at få en arbejdsskade ;-)
Men jeg kørte på, og vendte hende, så hun lå på siden, og fik den ½ bagfra, mens jeg kom godt i bund..
Hun blev ved med "Did you come", og ville tjekke kondomet, men jeg måtte "skuffe" hende, og kørte videre.

Jeg fik hende på ryggen, godt fast i begge lår, og så kunne jeg nyde syntes at hende der fik hele længden af mit lem, igen- og igen.. 
Jeg måtte naturligvis overgive mig til sidst, men selvom det lyder som en god gang sex, så var det på en måde middelmådigt, nok primært pga. det foregår på en LUFTMADRAS (godt nok af de bedre men alligevel) Hun er god til at holde øjen- kontakt , både når hun sutter, og når man knepper hende..

Tror det bliver et, Been There, Done That ... Selvom jeg ved der er andre der er helt solgt i hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hur petite var hon? Kan du ge en uppskattning? 155 cm 43-45 kg kanske??? ;)  Fick du inte lov till att tage henne doggy eller var det bara så att du inte ville...eller inte skrev det för att du ville ha de smaskiga detaljerna för dig själv :D Luftmadrass är ingen hit direkt, det får bli en på köksbordet kan jag tycka!

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver at hendes hår er lidt blåt agtig.. Fint nok..

Men har hun som på foto de samme flotte krøller?? For det er virkelig et flot hår.. Hvis man er til den slags..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun et præcis som billederne og jeg vil tro at Loppens gæt på vægt og højde passer fint 

jeg tog hende ikke doggy, men ikke fordi hun ikke ville, jeg kom bare ikke til det, og det er ikke min favorit stilling anyway ;)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...