Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Aldrig giv nogen penge forud - det fraråder sugardaters.dk

vil de have til transport, så køb togbillet i hendes navn - som ikke kan byttes til kontanter..

naturligvis er hun fake - hvis hun vil have penge på forskud, men nogle "personer" tror det er nemt at snyde der inde..

har du fået hendes navn og mobil nr.  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 3 timer siden:

Aldrig giv nogen penge forud - det fraråder sugardaters.dk

vil de have til transport, så køb togbillet i hendes navn - som ikke kan byttes til kontanter..

naturligvis er hun fake - hvis hun vil have penge på forskud, men nogle "personer" tror det er nemt at snyde der inde..

har du fået hendes navn og mobil nr.  ?

Jeg må faktisk gå til bekendelse og sige at jeg nok stemplede hende for hurtigt. Jeg tror sgu hun er reel nok! Jeg har sidenhen fået så meget info at jeg er meget sikker på at hun er reel

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 1/30/2016 at 16:21:

 køb togbillet i hendes navn - som ikke kan byttes til kontanter..

Kan det lade sig gøre?

Jingle Balls skrev, den 1/30/2016 at 19:53:

Jeg må faktisk gå til bekendelse og sige at jeg nok stemplede hende for hurtigt. Jeg tror sgu hun er reel nok! Jeg har sidenhen fået så meget info at jeg er meget sikker på at hun er reel

Jeg er nysgerrig: Hvilken type info kan betrygge dig i at den fremmede person du skriver med via en internethjemmeside(?) er troværdig nok til at du måske overvejer at betale forud? Har I fx flyttet kommunikationen over på en anden platform?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan købe dsb billetter i hendes navn, det kræver naturligvis at du har hendes navn - en mail el. mobil plus info til sikkerhedsspørgsmål i toget - det kan være de sidste 4 cifre på hendes credit Card - og køber du orange billetter, så kan de ikke refunderes..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 13 minutter siden:

Du kan købe dsb billetter i hendes navn, det kræver naturligvis at du har hendes navn - en mail el. mobil plus info til sikkerhedsspørgsmål i toget - det kan være de sidste 4 cifre på hendes credit Card - og køber du orange billetter, så kan de ikke refunderes..

Det ville nok være dumt når hun vil mødes hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, 1 time siden:

Det ville nok være dumt når hun vil mødes hos hende

Så behøver hun da ikke have penge forud, hvis i skal mødes hos hende :shock:

send aldrig og jeg siger aldrig penge til en som du aldrig har mødt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bull1958 skrev, for 3 timer siden:

Så behøver hun da ikke have penge forud, hvis i skal mødes hos hende :shock:

send aldrig og jeg siger aldrig penge til en som du aldrig har mødt 

Jeg har givet penge forud en gang og blev så snydt så snydt :-) keg griner stadig af at jeg kunne være så naiv at falde for tricket 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, kære anonyme mænd.

Fedt i starter en debat om mig - ved ikke lige om hvorledes jeg skal forholde mig til det.

Hvis nogen af jer er blevet afvist - og kalder mig fake derefter - er helt jeres eget problem hvordan i går og dømmer andre.

En ting vil jeg dog pointere. Døm aldrig nogen - før i kender personen. Ellers så et godt råd: Lad være med at skrive krænkende beskeder, det får i bestemt intet ud af ;) 

Jeg er en kvinde der kender mine kvindelige værdier, og lader ingen overskride mine grænser, med mindre jeg selv har lyst til det. 

Om jeg er fake eller ej :D Ja.. haha.. kan jeg jo kun smile af(da det jo hentydes til noget godt, ikke?) Jeg er ægte. 

Og har desværre aldrig krævet penge forud - derimod været meget åben over at folk kunne hente mig på min adresse eller vej - og tage samtalen derfra.

God karma til jer! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 31 minutter siden:

Well, kære anonyme mænd.

Fedt i starter en debat om mig - ved ikke lige om hvorledes jeg skal forholde mig til det.

Hvis nogen af jer er blevet afvist - og kalder mig fake derefter - er helt jeres eget problem hvordan i går og dømmer andre.

En ting vil jeg dog pointere. Døm aldrig nogen - før i kender personen. Ellers så et godt råd: Lad være med at skrive krænkende beskeder, det får i bestemt intet ud af ;) 

Jeg er en kvinde der kender mine kvindelige værdier, og lader ingen overskride mine grænser, med mindre jeg selv har lyst til det. 

Om jeg er fake eller ej :D Ja.. haha.. kan jeg jo kun smile af(da det jo hentydes til noget godt, ikke?) Jeg er ægte. 

Og har desværre aldrig krævet penge forud - derimod været meget åben over at folk kunne hente mig på min adresse eller vej - og tage samtalen derfra.

God karma til jer! :) 

Hej

Jingle Balls er udelukket herfra da han både har fortalt løgnhistorier omkring sugarbabes og os herinde til sugarbabes på sugardaters.dk

rigtig træls for os - nogle af os bruger bl.a dette fora til at advare om de uheldige oplevelser vi har med nogle profiler.

Uheldig du er nævnt på den måde af en klaphat.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well - siden er jo til for at fortælle om sine oplevelser - men efterhånden har det bringet mit pis i kog at ''ukendte'' mænd skriver til mig på sugardaters beskeder såsom: ''har hørt du er fake, luder eller mm'' hvad folk nu finder på.

Synes bestemt det er barnligt - at voksne mennesker opfører sig så barnligt. :-) 

Så derfor jeg tilfældigvis søgte på mit navn på google og fandt frem til denne debat - og nu skulle i alle lige have en kommentar, for gud hvor folk dog snakker lort ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 42 minutter siden:

Well - siden er jo til for at fortælle om sine oplevelser - men efterhånden har det bringet mit pis i kog at ''ukendte'' mænd skriver til mig på sugardaters beskeder såsom: ''har hørt du er fake, luder eller mm'' hvad folk nu finder på.

Synes bestemt det er barnligt - at voksne mennesker opfører sig så barnligt. :-) 

Så derfor jeg tilfældigvis søgte på mit navn på google og fandt frem til denne debat - og nu skulle i alle lige have en kommentar, for gud hvor folk dog snakker lort ;) 

Der er mange useriøse fyre på SD - men mon ikke du kan finde nogle der er seriøse og reelle. Jeg kender i hvert fald et par stykker der er.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 37 minutter siden:

Der er mange useriøse fyre på SD - men mon ikke du kan finde nogle der er seriøse og reelle. Jeg kender i hvert fald et par stykker der er.

 

Indtil videre har det lykkedes mig at finde den mest raremand med respekt og tillid :-) Andre - nope! :) 

Men ja du har ret, lige så vel - som mange piger er useriøse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
QueenA skrev, for 14 minutter siden:

Indtil videre har det lykkedes mig at finde den mest raremand med respekt og tillid :-) Andre - nope! :) 

Men ja du har ret, lige så vel - som mange piger er useriøse!

Det er jo ren win win, jeg har også lige kørt min babe hjem, det er fantastisk og så er der sølle 30 år imellem os, hvis nogen skulle være i tvivl, er jeg den ældste :shock:, fuck hun lækker :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

Det er jo ren win win, jeg har også lige kørt min babe hjem, det er fantastisk og så er der sølle 30 år imellem os, hvis nogen skulle være i tvivl, er jeg den ældste :shock:, fuck hun lækker :-D

Det er jo kun godt :) Rart for dig!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...