Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Pløkken

Der står på annoncen på linket at den er opdateret 28/01, og det var jo i forgårs. Hendes vagtplan er ikke opdateret siden 02/01 hvilket jo er 4 uger siden. Så svært at sige. Har selv planer om at skulle forbi en dag. Har ligesom dig hørt en del godt om hende. Så lad da endelig høre hvad du evt. finder ud af.

Nu tager jeg til Odense og får noget:

FISSE! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv besøg af hende forleden, og hun kan stadig suge hver en dråbe ud af dig skal jeg hilse og sige, og fik også taget en del frække billeder og videoer mens hun villigt og intenst prøvede at få min pik til at sprøjte....hun er bare frisk på et frækt blowjob skal i vide, og tager hele ladningen i halsen og sluger med et smil på læben...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Hej

Er meget interesseret i Paya, men der er sku lidt langt fra Aarhus til Vejstrup. Især fordi Paya er svær at få fat på via telefonen og få sat en aftale i stand.

Jeg vil derfor høre, om noget af jer har videoer liggende med hende, som I vil dele?

Ku være fedt at se hende i aktion - har ikke være sammen med hende side, at hun var i Aarhus sidst, og det var i 2011 :-(

Ser frem til at høre fra jer

Pedro 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pedro

Video? Hvorfor tror du det? Huserer der videoer med hende? Lyder sgu da en smule frækt om der gjorde. Jeg lavede da gerne en med hende og mig du kan se. Men - det er sgu ikke lige sikkert hun går med på den leg. :-)

FUCK jeg trænger til:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sprøjte klar skrev, for 5 timer siden:

Jeg har da video med hende liggende....;-)

Den gad jeg godt se !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...