Hop til indhold
Gabel

Nytorv Thisted

Recommended Posts

Var der sidste uge, se min tidligere anmeldelse af stedet. Kanon oplevelse.

Så måtte bare forbi Idag, og kørte derfor til Thisted.

Hende jeg bare måtte besøge igen, kunne desværre ikke tilbyde sex før om en uge. Ja sådan er det jo med kvinder en gang om måneden. Så hende den anden unge pige, men valgte at kører igen.

Den anden var lidt ældre, og var lidt mere tæt bygget. Slet ikke fed, men havde jo sat mig hende den anden i hovedet. Øv øv...

kørte herefter til Løgstørvej 119 ved Ranum/Trend. Se min anmeldelse. 

God weekend

Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved du om man se deres menu kort et eller andet sted, det synes jeg godt nok jeg har manglet de par gange jeg har været der :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pede_d skrev, for 9 timer siden:

Ved du om man se deres menu kort et eller andet sted, det synes jeg godt nok jeg har manglet de par gange jeg har været der :/

Løgstørvej 119 eller Thisted?

Løgstørvej har vil jeg skyde på jeg har været ca 10 gange, men er kun få gange blevet tilbud menu kort. I Thisted har jeg været mere end 10 gange, og ALDRIG blevet tilbud menu kort.

Jeg plejer at sige hvad jeg ønsker, og aldrig noget problem. Men nu er jeg heller ikke til det lidt mere specielle ydelser. Alm massage og og en omgang sex efter. Det som regel det jeg plejer at betale for.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænkte på Thisted, jeg har besøgt det 2 gange og jeg har heller ikke haft problemer ved at være der men jeg synes bare man har manglet et menu kort der har sagt fuld cocktail 30 min 1000 kr eller sådan noget så man havde lidt at gå ud fra :)

Men hvad gir du så sådan standart set for en massage og sex der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...