Hop til indhold
Gabel

Løgstørvej 119 Farsø

Recommended Posts

Så tog jeg lige en for holdet. Syntes det var langt tid siden der er givet en beskrivelse af stedet ved Trend/Ranum.

Efter en øv tur til Thisted, kørte jeg forbi stedet ved Trand. Løgstørvej 119

Blev positivt overrasket af hende der tog imod mig ved døren. Vi kom ind i værelset, og jeg lavede elevatorblikket. Fornuftigt og vil skude hende til omkring 50 kg. Lille røv og tynd pige. 

Pengene skiftede hænder, og akten skulle til at gå igang. 

Men da hun smed tøjet, fik jeg så meget lyst til at smutte igen. Hendes mave var bare nitten. Hængehud med rigtig mange rynker. Øv øv øv. Ellers dejlig fast krop, med fin klippet mis. Stadig lidt hår, men okay. Bryster ikke for store, vil mene det er størrelse A. Hvis de så bare var faste, men niks, lidt slatten, men sad pænt på hende. 

Nå hva fanden, kanon ville exploder hvis jeg ikke fik lettet trykket. 

Ang sex var det lidt kedeligt. Ikke speciel stram mis. 

Hun lugtede lidt ud af munden, og var ikke specielt god til Hj.

kiggede man hende tæt på hendes ansigt, var hun lidt ældre end først antaget. Vil skyde hende til snart 40 år.

Stedet er meget diskret, og pigen er meget sød. Men jeg kommer der ikke igen, hvis det er hende. 

 

Karakter:

pigen 4/10

stedet 6/10

priser 9/10

 

God weekend til jer alle.

Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...