Jingle Balls 81 Skrevet 30. Januar, 2016 https://sugardaters.dk/show?alias=Wista Havde en aftale med hende en morgen. Aftenen før svarede hun godt nok ikke på mine breve, men jeg valgte da at møde op Da jeg stod udenfor døren kunne jeg høre hende snakke med en mand, så jeg gik. Jeg har siden konfronteret hende med dette og fik at vide "Du kunne da bare have banket på" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 30. Januar, 2016 Klumb skrev, for 13 minutter siden: Det skal hun sige Du mener ?? Pimp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 30. Januar, 2016 Well, noget i den dur.. Men hvis en pige skrev sådan til mig så ville jeg ikke gide at bruge mere tid på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 30. Januar, 2016 Klumb skrev, for 48 minutter siden: Men hvis en pige skrev sådan til mig så ville jeg ikke gide at bruge mere tid på hende. Så er vi vist enige Ville nu godt ellers....., hun ser faktisk ret OK ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 30. Januar, 2016 Kender det godt, i går var der en der havde skrevet til mig om vi skulle ses men så det først i dag, og ser fanme oss godt ud vi må videre til næste i rækken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg