Hop til indhold
Jever

Drengetur til Harmony spørgsmål!

Recommended Posts

Hej Eroguide forum, nogle gutter og jeg på 19-20 år skal på road-trip gennem Tyskland her om et par uger, og for at starte turen godt igang havde vi på førstedagen, hvor målet er Hamborg, tænkt os at tage til en af Hamorgs FKK saunaer, og det sted der så bedst ud var Harmony. Da ingen af os har prøvet at være på FKK sauna før, så jeg ville tillade mig at stille et par spørgsmål til de mere erfarne brugere her på forumet:

  • Hvilke faciliteter tilbyder Harmony? Og er der noget i kan anbefale? (F.eks. sauna, pool, boblebad eller andet)
  • Hvad skal vi forvente at pigerne opkræver?
  • Og hvilke "services" tilbyder de ellers end bare "pik i kusse"? Og koster det ekstra?
  • Hvordan er maden?
  • Hvor mange piger og kunder er der typisk på en fredag?
  • Hvordan er stemning?
  • Skal man selv have kondomer med eller har de? Og er det overhovedet nødvendigt?
  • Er der hæveautomater?
  • Er der nogle af pigerne i anbefaler eller omvendt?
  • Er der bedre alternativer til Harmony i hamborg, hvor man ikke skal kører alt for langt?
  • Er der en tråd, hvor jeg kan læse generelle ting om FKK saunaer?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv deres hjemmeside, der får du svar på alt.

Hvis du ikke er tilfreds med maden går du i receptionen og bestiller pizza, det tager 30 min, så kommer de leveret.

Der er hæveautomat, men har oplevet den ikke virker...tag penge med.

Sidste fredag var der 24 piger rigeligt til de tilstedeværende mænd.

Søg ellers dine info, der er masser af link, hvis du gider at bruge tid på dette

Kondomer har pigerne, og knep er ALTID med kondom, fransk er uden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jever  jeg vil tillade mig lige at bringe denne frem - her er en del info - også omkring priser  

fin alsidig buffet - der suppleres løbende - separat Dampbad/sauna i haven - gode faciliteteter. God normal massør (kompentent uden antydning af erotik) - opmærksomt barpersonale med softdrinks ad libitum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...