jkoesbjerg 31 Skrevet 30. Januar, 2016 Det var 4. gang jeg fik massage m.m. på stedet. det er bestemt ikke sidste gang. Rigtig god massage, nærvær, god snak og en formidabel afslutning (der kan vælges forskellige) Under selv massagen "smuttede" hænderne og berørte nogle steder som ikke lige skulle have massage, men det var en pirring som jeg fandt fantastisk lækker. den gav et hint om hvad der ventede. Det var en super oplevelse igen igen. Jeg vil dog komme med en lille advarsel : Pas på det kan være vanedannende at besøge Q 45 Massoer Randers For mig kommer der helt sikkert en tur til Randers inden der går alt for lang tid. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 31. Januar, 2016 Link min ven - jeg bor her og har aldrig hørt om hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DINO96 11 Skrevet 31. Januar, 2016 Hej chris 60 prøv lige at kikke under Q 45 massør Randers der er 10 eller 11 sider der står hvordan du får fat på hende eller så skal du sende en mail til [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 31. Januar, 2016 Hej Chris Her er linket til hendes profil her på Eroguide og der kan du sende en besked til hende. God fornøjelse MVH Nordlys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
87000 0 Skrevet 4. Februar, 2016 Imponerende anmeldelser denne dejlige dame får. Jeg har heldigvis bestilt en tid og glæder mig meget så anmeldelse følger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg