Hop til indhold

Mit besøg hos Q 45 Massoer Randers

Featured Replies

Skrevet

Det var 4. gang jeg fik massage m.m. på stedet. det er bestemt ikke sidste gang.

Rigtig god massage, nærvær,  god snak og en formidabel afslutning (der kan vælges forskellige)

Under selv massagen "smuttede" hænderne og berørte nogle steder  som ikke lige skulle have massage, men det var en pirring som jeg fandt fantastisk lækker. den gav et hint om hvad der ventede.

Det var en super oplevelse igen igen.

Jeg vil dog komme med en lille advarsel : Pas på det kan være vanedannende at besøge Q 45 Massoer Randers :razz:

For mig kommer der helt sikkert en tur til Randers inden der går alt for lang tid.

Skrevet

Link min ven - jeg bor her og har aldrig hørt om hende!

Skrevet

Hej chris 60 prøv lige at kikke under Q 45 massør Randers der er 10 eller 11 sider der står hvordan du får fat på hende eller så skal du sende en mail til [email protected]

Skrevet

Hej Chris

Her er linket til hendes profil her på Eroguide og der kan du sende en besked til hende.

God fornøjelse

MVH Nordlys

Skrevet

Imponerende anmeldelser denne dejlige dame får. 

Jeg har heldigvis bestilt en tid og glæder mig meget :)

så anmeldelse følger. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.