Hop til indhold
Nordjyden6

Historie fra nyt sted i Frederikshavn

Recommended Posts

Jeg så en annonce på EB onsdag om et nyt massagested i fr.havn.

jeg forhørte mig og det var lige åbnet samme dag.

det ligger på XXXvej i Frederikshavn en aftale blev arrangeret til idag og jeg tager derhen for at tjekke det ud og se om der måske endelig var noget brugbart i Frederikshavn

en thai i morgenkåbe på ca. 40 år åbner døren og byder mig indenfor.

lejligheden ser fin ud og man kan se de lige er flyttet ind. Bliver vist ind i et rum med en seng og hun spørger hvad jeg ønsker.. 

Jeg siger jeg gerne vil vide hvad de tilbyder, og hun siger massage og HJ og fuld pakke. Fuld pakke kostede 1000.

jeg tænkte at hvis det var med hende så ville jeg vente til evt. Næste gang før en evt fuld pakke kunne prøves. 

Vi aftaler olie massage og HJ.. så siger hun at hun har en anden pige der er god til og massere om det var ok med mig. Jeg ser hende og det er en ca 30-35 årig thai. Hun er super sød og venlig og begynder og massere. Først blødt så hårdere.. Helt ok massage.

så bliver jeg vendt om og hun sætter sig og smider hendes  bukser og begynder og lege med lillemanden med olie mv. 

Hun er ikke uerfaren på det område.. Lækker behandling.. Så får jeg hende til og smide T-shirt og bh og kan røre og gøre hvad jeg har lyst til stort set. Plus får lov og pille hende lidt mellem benene.. Lækker våd og får hende op og ringe inden kanonen gik af..

bagefter lidt mere massage og lidt snak indtil timen var brugt.

en ret god oplevelse. Og det er nok ikke sidste gang jeg prøver dem. Fik dog ikke af vide om hende jeg fik behandling af gav fuld pakke. Men det kan jo findes ud af næste gang.

der åbner nyt sted i XXXgade i Frederikshavn på mandag 1 feb. så hvis nogen kommer forbi der før mig så læg endelig en anmeldelse op.

god jagt derude ;-)

Redigeret af Qivitoq
Adresseopl. fjerne + div. rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordjyden6 skrev, den 29/1/2016 at 20:09:

der åbner nyt sted i XXXgade i Frederikshavn på mandag 1 feb. så hvis nogen kommer forbi der før mig så læg endelig en anmeldelse op.

Skal det forstås sådan, at der åbner endnu et sted i Frederikshavn foruden det sted du besøgte?

Hvad gav du for den omgang du fik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...