gomorra 449 Skrevet 29. Januar, 2016 Prøver lige at genoplive denne her: https://annoncelight.dk/showad/197898 Har prøvet at få en aftale istand og hun er vild og blodig men meldte ud at hun var fuldt booket.. er der nogen herinde der har været der og kan bekræfte ægtheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 382 Skrevet 29. Januar, 2016 Har endnu ikke hørt eller læst en der har besøgt hende, så aner ikke om hun er ægte eller ej. Så venter sammen med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 29. Januar, 2016 Jeg ville hjertens gerne tage en for holdet, men kan som sagt ikke få booket en tid... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 30. Januar, 2016 Nå så har jeg fået booket tid til næste lørdag:) smider en anmeldelse op derefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 31. Januar, 2016 gomorra skrev, for 13 timer siden: Nå så har jeg fået booket tid til næste lørdag:) smider en anmeldelse op derefter gomorra skrev, den 29. januar 2016 at 19:40: Jeg ville hjertens gerne tage en for holdet, men kan som sagt ikke få booket en tid... Ja det bliver spændende at se om det lykkes at møde hende! Jeg tvivler kraftigt !;) Jeg har prøvet i over en måned nu uden held og gider ikke forsøge mere. Det virker for uprofessionelt at hun stopper samtalen hver gang snakken falder på at man skal bestille en tid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glamourfyr 12 Skrevet 2. Februar, 2016 Hej drenge... Jeg har en aftale med hende på fredag, og har også fået tilsendt adressen, så bliver spændende hvad hun er for en frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 2. Februar, 2016 Har ligeledes en aftale lørdag, så smid gerne en hurtig heads up på fredag så jeg ved hvad der er at vente:) Glamourfyr skrev, for 11 timer siden: Hej drenge... Jeg har en aftale med hende på fredag, og har også fået tilsendt adressen, så bliver spændende hvad hun er for en frækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glamourfyr 12 Skrevet 5. Februar, 2016 (edited) Hejsa Igen. Nå så lykkedes det at møde Valentina.... hun er rigtig sød, men en del større end på billederne, men når det er sagt så passer alt det andet hun skriver, hun er meget imødekommende og vil kun at man har det godt. MEN gør som mig brug kondom, tror hun har ret travlt. btw så er hun Inder selve agten.... Den får i ikke i må få en tid og prøve det Redigeret 5. Februar, 2016 af Glamourfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 5. Februar, 2016 Glamourfyr skrev, for 4 minutter siden: Hejsa Igen. Nå så lykkedes det at møde Valentina.... hun er rigtig sød, men en del større end på billederne, men når det er sagt så passer alt det andet hun skriver, hun er meget imødekommende og vil kun at man har det godt. MEN gør som mig brug kondom, tror hun har ret travlt. btw så er hun Inder selve agten.... Den får i ikke i må få en tid og prøve det Ja det var jo så lidt om hendes personlighed , men savner nu stadig en regulær anmeldelse af selve akten . Jeg søger ikke slibrighed ala de grå sider, men bare generelt ! Ellers synes jeg det her forum mister lidt værdi ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glamourfyr 12 Skrevet 5. Februar, 2016 Borntofly skrev, for 5 minutter siden: Ja det var jo så lidt om hendes personlighed , men savner nu stadig en regulær anmeldelse af selve akten . Jeg søger ikke slibrighed ala de grå sider, men bare generelt ! Ellers synes jeg det her forum mister lidt værdi ! Så pyt Borntofly der er ingen tvivl om hun også godt selv kan li det hun gør, hun blev smask våd. hun sutter godt, men måske lidt for meget mundvand, men tager den til roden. hun er ok stram i begge huller håber det er info nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 5. Februar, 2016 Tak for info:) meen tror sgu jeg melder pas, var lidt i tvivl om hende pga størrelsen og hvis hun er større end på billedet så tror jeg ikke jeg tænder uanset hvor vild hun er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den_anden 39 Skrevet 8. Februar, 2016 Glamourfyr skrev, den 2/5/2016 at 12:44: Så pyt Borntofly der er ingen tvivl om hun også godt selv kan li det hun gør, hun blev smask våd. hun sutter godt, men måske lidt for meget mundvand, men tager den til roden. hun er ok stram i begge huller håber det er info nok Hvad måtte du slippe for sådan en tur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glamourfyr 12 Skrevet 10. Februar, 2016 Måtte slippe 1200 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 14. April, 2016 Glamourfyr skrev, den 09-02-2016 at 05:51: Måtte slippe 1200 For hvor lang tid? Varr det inkl. anal og alt hvad hun tilbyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glamourfyr 12 Skrevet 9. Maj, 2016 Mr. Bean skrev, den 14/4/2016 at 15:36: For hvor lang tid? Varr det inkl. anal og alt hvad hun tilbyder? en times tid, og var med anal og hvad jeg ellers havde lyst til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg