Hop til indhold
Docman

Megan I Vejle - Ny bruger af glædespiger

Recommended Posts

Nå jeg har jo fulgt Jeres anbefalinger og det har været ret dejligt at få en "guide". Så tænker jeg vil give lidt tilbage. Har idag besøgt Megan og Lola i Vejle:

https://annoncelight.dk/showad/199832

Fin stemning når man kommer og de 2 piger spørger hvem jeg vil have. Tror jeg vælger Megan ? (den blonde og mest slanke). Vi afregner (det fornemmer jeg man gør på Jeres skriverier). Spørger om jeg vil kysse også---- nej det er fint.. Men megaF kunne jeg godt prøve. :) Bestiller en time.

Starter med en lækkert blowjob... Dejligt. Hun får lov at guffe løs i 10 min. Tager gummi på og hun rider frækt, men hun kan kun i 10 min inden hun "syrer" til. Om på ryggen.... Stønner og er fin at knalde. Hun er dog ikke meget for "alt for hurtig knep".. Hun siger at jeg er "special size"... haha... Og ja det har jeg hørt før, men en glædespige har vel prøvet lidt af hvert ? Men det er vist hårdt for hende.. Fint. Hun får lige 15 min i doggie..... Bliver lidt slap da jeg "keder mig". Trækker mig ud og tænker hun kan sutte lidt igen...Hun opdager at kondomet ligger ved siden af mig og flipper ud over at hun tror jeg har kneppet hende uden gummi....(faktisk en ret dejlig reaktion synes jeg for forstår slet ikke Jer der knepper de piger uden gummi). Men får forklaret at tog det af da jeg blev "slap".... OK.. Hun lkapper af. Sutter mig hård igen i 10 min og spørger: "something wrong with dick"... (hun forstår ikke at jeg ikke kommer... haha... Men det har jeg ret god kontrol med og sagde at vi jo havde en hel time....) Får hende om på ryggen... Spørger om jeg må slikke hende lidt.. JA det måtte jeg gerne :) Hun nyder det verbalt, men laver lige fejlen at kigge på sit ur efter 5 min hvor hun stønner og trækker sig sammen :(:( Tager nyt gummi på og knepper hende hårdt i 10 min og beslutter bare at komme i kondomet selvom der var betalt for megaF. Dejligt. Fin snak bagefter og hun er en sød pige. 

Overordnet: Falske billeder. Alt for meget photoshop.på alle niveauer. (begge piger) - Sex ikke indlevende (har ingen erfaring med de piger så det kan være det er standard). Ingen øjenkontakt. Hun skal have plus for at kysse uden betaling for det. Kan ikke holde til en god stor pik (troede jeg virkelig ikke var et problem for de piger). Plus for at sige at hun sgu aldrig vil glemme mig (hun var vist lidt øm). minus for at tørre pikken af i de der vådservietter før... (havde været i bad 1 time før), men kan godt forstå det at de lige sørger for renhed.....andet er sgu klamt...  Plus for at få lov til hvad jeg havde lyst til med stillinger. 

Status:

Kommer jeg tilbage: Nej

Stemmer profil og pige sammen: Nej

Er det indlevende sex: nej

Går jeg derfra med smil på læben: Nej. HØJST middelmådig præstation

Nød jeg den time: Ja, men andre havde nok gjort det bedre. 

Blow godt: Ja

Stedet: Det er fint nok. Der er bad og lign hvis man ønsker det. Rent og ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har før besøgt Megan i Kruså, og billeder er da mere retvisende end forkerte. De fleste piger bruger ikke egne billeder, men så længe billedet ligner deres kropsbygning, så er det ok.

jeg husker Megan som en pige der ligner de billeder meget godt, og så var hun utrolig sød og som du skriver kyssede hun gerne.

hende besøgte jeg gerne igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Jeg har før besøgt Megan i Kruså, og billeder er da mere retvisende end forkerte. De fleste piger bruger ikke egne billeder, men så længe billedet ligner deres kropsbygning, så er det ok.

jeg husker Megan som en pige der ligner de billeder meget godt, og så var hun utrolig sød og som du skriver kyssede hun gerne.

hende besøgte jeg gerne igen

Fint nok, men  så skal de også skrive det! 

I annoncen står: "The photos are genuine and a true representation of my appearance" Et lånt billede der ligner kropsbygning kan ikke gå for at være "Genuine" selv om resten passer godt nok.

Jeg har stor forståelse for at pigerne ikke vil have deres egne billeder på, og har da også set mange annoncer hvor pigen skriver at det er "vellignende modelfotos", respekt for det, så længe de er ærlige med det.

Og velkommen Docman og tak for anmeldelse, du må ud og knalde noget mere så du får noget at sammenligne med fremover - God fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...