Hop til indhold
wilson

Thai-massage Flensburg nyt sted

Recommended Posts

Hej

Lige en opdatering vedrørende muligheder for thai-massage i Flensburg. Flere har jo før spurgt om anbefalinger vedrørende massage.

Der er kommet en ny massageklinik som hedder Taratip Thai Massage. Den ligger på Norderhofenden 13 - altså gaden der løber langs havnen. Klinikken ligger ved sydspidsen af havnen.

Her er link til hjemmesiden. Her kan beliggenhed og parkeringsmuligheder ses: http://subit.dk/index.html

Jeg har været der nogle gange og må sige at Taratip kan sit kram og giver en fremragende massage. Til gengæld giver hun kun massage - altså ingen ekstraydelser, ingen sex!

Men vil man have en god gang massage - inden eller efter :-) - så kan stedet anbefales. 1 time = 50 Euro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slikkepind skrev, for 55 minutter siden:

Giver hun heller ikke Happy-ending??

Uden at have været der og ved at læse wilsons indlæg

er konklusionen Nej kun massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
wilson skrev, den 29. jan. 2016 at 09:19:

Hej

Lige en opdatering vedrørende muligheder for thai-massage i Flensburg. Flere har jo før spurgt om anbefalinger vedrørende massage.

Der er kommet en ny massageklinik som hedder Taratip Thai Massage. Den ligger på Norderhofenden 13 - altså gaden der løber langs havnen. Klinikken ligger ved sydspidsen af havnen.

Her er link til hjemmesiden. Her kan beliggenhed og parkeringsmuligheder ses: http://subit.dk/index.html

Jeg har været der nogle gange og må sige at Taratip kan sit kram og giver en fremragende massage. Til gengæld giver hun kun massage - altså ingen ekstraydelser, ingen sex!

Men vil man have en god gang massage - inden eller efter :-) - så kan stedet anbefales. 1 time = 50 Euro

 

Mærkelig Thaimassage er dyrere i Tyskland end i Danmark :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Duburger Strasse 55 stuen, ring på "Massage" ;-)

Priserne er som FlensHorny også skriver 30 € (for en halv time) og 50 € for happy end. Jeg fik ikke spurgt om der var mere på programmet, da kassebeholdningen var lidt lav, da jeg var der :-)

Pigen der tog imod, var en nydelig ung slank pige der gav ganske udmærket massage. Eneste lille minus var at sengen var lige kort nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, den ‎29‎-‎01‎-‎2016 at 09:19:

Hej

Lige en opdatering vedrørende muligheder for thai-massage i Flensburg. Flere har jo før spurgt om anbefalinger vedrørende massage.

Der er kommet en ny massageklinik som hedder Taratip Thai Massage. Den ligger på Norderhofenden 13 - altså gaden der løber langs havnen. Klinikken ligger ved sydspidsen af havnen.

Her er link til hjemmesiden. Her kan beliggenhed og parkeringsmuligheder ses: http://subit.dk/index.html

Jeg har været der nogle gange og må sige at Taratip kan sit kram og giver en fremragende massage. Til gengæld giver hun kun massage - altså ingen ekstraydelser, ingen sex!

Men vil man have en god gang massage - inden eller efter :-) - så kan stedet anbefales. 1 time = 50 Euro

 

Det samme kan siges om   http://www.sukhomassage.de/ . Fremragende massage til samme pris, men underbukserne SKAL beholdes på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, den ‎27‎-‎07‎-‎2016 at 16:07:

Hej Wilson, du skriver at Taratip Thai Massage ikke tilbyder ekstra, men o.k. at smide underbukser?

Hej Thai style.

Jeg har prøvet det for nylig. Super god massage men intet ekstra. Jeg havde ikke underbukser på, men håndklæde over.

Sød pige med super massage....... men intet andet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nysgerrig74

Passer det at man er begyndt på mere ved taratip thai massage?

For så skal jeg derned

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...