Hop til indhold
forsjov69

Roadtrip: Berlin(Tyskland) / Prag / Budapest / Warshawa (Polen)

Recommended Posts

Hej Eroguide

Jeg havde tænkt mig at køre en lang tur med endestation i Budapest. I den forbindelse havde jeg tænkt at stoppe lidt forskellige steder undervejs og tilbage. Skal sove der mindst en nat hvert sted, så hotel anbefalinger er meget velkommene. 

Vil gerne prøve en(flere) FKK sauna club i tyskland
- Da det er min første gang ville jeg høre om meninger og erfaringer med dette
- Skal jeg tage flatrate eller en "rigtig club". Er selvfølgelig på et budget, men tænker selv at ville opleve det "rigtige" da det lyder lidt mere lukses/pænere end de andre steder.

 

Efter dette, ville jeg muligvis tage ned til Prag, og have lidt glæde af private piger måske klubber?
- Har kunne læse mig til lidt forskellige oplevelser samt holdninger til klubberne dernede.
- Vil gerne høre lidt nærmere om dem.
- Hvad skal man forvente at give i klubber? Er det bedre bare at gøre dette i tyskland?
 

Dernæst står den på Budapest. Da dette var tænkt at være endestationen, vil jeg jo rigtig gerne høre om meninger til dette.
- Er det nemt at få fat i piger dernede, gerne kvalitets piger
- Hvad kan man forvente af "udgifter".
- Klubber er der ikke noget af dernede?
 

På vej hjem var planen at tage igennem Polen (Warshawa) og igen få nogle privat piger. 
- Har set to hjemmesider blive meget nævnt,  http://www.roksa.pl og  http://www.odloty.pl.
- Nogle anbefalinger for byer samt piger man skulle besøge. 

 

Til sidst vil gerne høre jeres meninger om jeg har glemt en guldklump et sted på vejen. Samt hvor jeg ville få mest (kvalitet) for pengene

 

PS. Jeg har brugt søgefunktionen, har dannet mig nogle meninger og tanker allerede, vil bare gerne snakke/diskuttere dem med andre med flere erfaringer end mig.

Håber i vil hjælpe :-)

 

-forsjov69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
forsjov69 skrev, for 12 minutter siden:

 

 

forsjov69 skrev, for 13 minutter siden:

Vil gerne prøve en(flere) FKK sauna club i tyskland
- Da det er min første gang ville jeg høre om meninger og erfaringer med dette
- Skal jeg tage flatrate eller en "rigtig club". Er selvfølgelig på et budget, men tænker selv at ville opleve det "rigtige" da det lyder lidt mere lukses/pænere end de andre steder.

 

Der findes flere slags sex klubber i Tyskland. Så at kalde en type en "rigtig klub" syntes jeg er en fejl. Den ene type er ikke mere rigtig end den anden. Det kommer vel mere an på hvad man ønsker at opleve.

Pigerne er ofte visuelt en del smukkere på en fkk klub end på en flatrate klub. Og der er ofte også mange flere piger tilstede i fkk klub.  Så muligheden for at finde drømme pigen er klart størst på en af de store fkk klubber. 

Hvis du er på et budget men også gerne vil prøve toppen af popen. Så vil jeg anbefale en kombi af flatrate og fkk. På første dagen besøger du en flatrate klub med en godt omdømme. Her knalder du igennem og prøver evt nye fantasier af hvis det er muligt. 

På anden dagen tager du så på en af de store fkk klubber. ( evt Sharks). Her vil du kunne opleve en dag i luksus. God mad, et bredt udvalg af wellness faciliteter ( sauna, dampbad, bobblebade, koldtvands pool og udendørs pool.) der er også mulighed for prof massage, men det koster dog extre. Alt dette kan opleves mens der vimser en masse nøgne kvinder rundt.

 

Er du til langtids date med GFE så vil jeg nok vælge at gøre det med en privat pige i et af de andre lande du skrev du også ville besøge. Da prisen her er bedre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
forsjov69 skrev, for 4 timer siden:

- Hvad kan man forvente af "udgifter".

Du kunne jo halvere dine udgifter til brændstof - og evt. også overnatning, hvis du fandt en rejsekammerat - og så er det altså 10 x hyggeligere end at være alene afsted at have nogen at dele oplevelserne med + evt. få nye indput - og alt andet lige ser 2 par øjne mere en 1 par.

Jeg synes du skulle opsætte en nogenlunde rejseplan og spørge om der var nogen herindefra der gerne ville med - måske kunne I endda blive 3 eller 4, hvis du har plads i bilen?

Linker lige til et par af mine ture:

 

 

 

Og så en hvor jeg var alene afsted, men heldigvis mødte et par andre danskere undervejs:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 4 timer siden:

Der findes flere slags sex klubber i Tyskland. Så at kalde en type en "rigtig klub" syntes jeg er en fejl.

... 

På første dagen besøger du en flatrate klub med en godt omdømme. Her knalder du igennem og prøver evt nye fantasier af hvis det er muligt. 

...

Er du til langtids date med GFE så vil jeg nok vælge at gøre det med en privat pige i et af de andre lande du skrev du også ville besøge. Da prisen her er bedre.

Mange tak for input. :-)

Er helt med og enig i det med klubberne, derfor satte jeg "" om. 

Har du bud på flatrate klubber som er bedre skiller sig ud, måske med pige kvaliteten. 

Tænkte også selv på langtids date, da man måske kunne få mere for pengene. Har du selv erfaringer med nogle af stederne/landene. 

 

-forsjov69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 41 minutter siden:

Du kunne jo halvere dine udgifter til brændstof - og evt. også overnatning, hvis du fandt en rejsekammerat...

Havde godt tænkt på det. :-) Dog bliver turen på 7+ dage, så ved ikke om der er nogle der vil/kan komme med. Vil dog overveje at lave en efterlysning. 

Skal lige ha læst dine tråde, er på arbejde så kan ikke nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. din rejseplan: så synes jeg den virker noget forceret og optimistisk mht.hvormeget du vil opleve og hvor mange km, du vil køre/dag - desuden er det din første gang, så hvis jeg måtte anbefale dig noget - så var det at på kun 7 dage bedre at satse på kun 1 - 2 lande - f.eks kun Polen og så evt. en afstikker til Berlin for at opleve FKK-Artemis, Erlebniswohnung, Anni Porshe, Sex-kinos, mv. - men jeg kender jo ikke dit budget og Artemis kan virkelig give træk på kortet - så det er bedre at starte i Polen - og hvis du er tilfreds og finder nogle gode steder der, har du jo råd til at komme igen en anden gang.

Hvis du derimod gerne vil helt til Bukarest, burde du måske overveje at flyve derned - og så evt. leje en bil dernede - og er man flere sammen, bliver udgiften for den enkelte altså til at overskue.

Hvis du gerne vil opleve endnu flere af de "rigtige" FKK og Flattrate-klubber, skal du køre til NRW, fremfor Bukarest - OK pigerne kommer så måske fra Budapest, Bukarest, Constanta, Moldava, Grækenland, Ukraine, Litauen, Cuba, mv. - men du er fri for at køre rundt og møde dem div. lyssky steder :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Mht. din rejseplan: så synes jeg den virker noget forceret og optimistisk mht.hvormeget du vil opleve og hvor mange km, du vil køre/dag - desuden er det din første gang, så hvis jeg måtte anbefale dig noget - så var det at på kun 7 dage bedre at satse på kun 1 - 2 lande - f.eks kun Polen og så evt. en afstikker til Berlin for at opleve FKK...

Hvis du derimod gerne vil helt til Bukarest, burde du måske overveje at flyve derned..

Hvis du gerne vil opleve endnu flere af de "rigtige" FKK og Flattrate-klubber, skal du køre til NRW, fremfor Bukarest - OK pigerne kommer så måske fra Budapest, Bukarest, Constanta, Moldava, Grækenland, Ukraine, Litauen, Cuba, mv. - men du er fri for at køre rundt og møde dem div. lyssky steder :)

Hej Jernsvinet. 

Mange tak for råd og input. Min tanke er 3 steder, Budapest ~1300km samt Tyskland (hvor jeg nu end ender) og med størst sandsynlighed Polen (hvor jeg nu end ender). Bucharest ville tilføje en ekstra 1000 km hver vej og er derfor udelukket. 

De 1300 ned til Budapest er i mine øjne ok, skal dog finde ud af om jeg bør starte det ene eller det andet sted. For som du siger, FKK kan hurtigt dræne et budget, hvor flatrate har man mere styr og overblik over. 

Er Polen og Ungarn ikke ca på niveau med hinanden i pris? 

 

-forsjov69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...