Hop til indhold
Fynbo 73

Kizzermis et lækkert besøg.

Recommended Posts

Efter længer tids overvejelse og gennem pløjning af div sidder på nettet , faldt mine øjne på kizzermis .

Et valg jeg ikke har fortrudt. Efter et par telefon samtaler ang mine forventninger kom dagen endelig.

Jeg ankommer til stedet ,som iøvrigt er meget diskret, bliver budt velkommen  af en lækker kvinde helt i min smag. Hun passer helt til den beskrivelse som hun annoncere med , lækkert rødt hår ,et par gode bryster og en røv der indbyder til leg.

Vi tilbringer noget tid i spaen for lige at få de værste nerver i ro , kizzermis er nem at snakke med om alt, og hun fik mig virkelig til at slappe af.

Der efter tager løjerne virkelig fart !! Hold da helt op hun kan sutte ,efter en dejlig omgang af hendes mund og tunge fik jeg hende i en 69,er efter den naturlige tilgang af væde tror jeg faktisk at hun nød det. Der blev prøvet ting af som skal forblive imellem hende og jeg , da vi efter 1,5 time er færdige , er smtlige vinduer i det lille hus duggede . Så man kan vist rolig sige at hun er hot . Jeg vil gerne give Kizzermis mine bedste anbefalinger, en pige i sin bedste alder og som ikke snyder med billeder eller tekst. What you se is what you get..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Kizzermis for nyligt, jeg kan 100% bekræfte Fynbo 73's anmeldelse oven for. Dejlig kvinde, man føler sig velkommen og god service. 

Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...