Hop til indhold

Skjernvej 52 Arnborg

Featured Replies

Skrevet

Vil lige høre om nogle har været på skjernvej 52 Arnborg .Se godt nok lidt usselt ud ....hun hedder Victoria  på 30 år - side 6

Skrevet

Jeg har været der før, stedet er vel lidt usselt  (som de fleste luskede jyske bordeller) Af pigerne har jeg meget blandede meninger, har gode og dårlige oplevelser. Stedet bruger efter min mening rigtige billeder. Jeg har dog ikke prøvet pågældende pige, men er da selv interesseret i andres erfaring :)

Skrevet
peterph skrev, for 9 minutter siden:

stedet er vel lidt usselt  (som de fleste luskede jyske bordeller)

Jeg besøgte stedet sidste år og blev faktisk positivt overrasket over at det var så velholdt udenfor med en stor grusbelagt parkeringplads uden vandpytter, så man undgik at få beskidte sko - og også indenfor var der gjort mere ud af det end man ellers ser og det var rigtig pænt, rent og hyggeligt - OK badefaciliteterne kunne måske have været bedre, men jeg kan ikke rigtig huske, hvad det var jeg ikke brød mig så meget om - måske selve indretningen?

Pigen var også rigtig sød, talte spansk og fortalte at hun kom fra et sted (Mermaid? eller Teglskær?) i Viborg, hvor hun havde fundet det meget beskidt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.