Hop til indhold

Kinesisk pige- Rødovre

Featured Replies

Skrevet

AlfaN skrev, for 12 minutter siden:

Har du søgt?

Troede jeg, men ikke godt nok, sorry har fundet lidt om hende :?

Skrevet
Gæsten skrev, for 10 timer siden:

Troede jeg, men ikke godt nok, sorry har fundet lidt om hende :?

lidt????? Hun er nok i top 5 af piger der er blevet skrevet om.  Men hun er super sød og fræk, men lidt syndt, synes jeg, at hun knepper uden:-) Men en sød og ret køn kineser. Men ikke hende på billedet og noget ældre.

Redigeret af stener

Skrevet
Blue man skrev, for 7 timer siden:

Hvor holder hun til sådan ca?

på en parallel vej til tårnvej i rødovre, tæt på roskildevej i et industrikvarter, med flere andre tilbud af samme karakter;-)

Skrevet
stener skrev, for 15 timer siden:

på en parallel vej til tårnvej i rødovre, tæt på roskildevej i et industrikvarter, med flere andre tilbud af samme karakter;-)

Der er kun EEN 'kineser' :-)

• 2 years later...
Skrevet

Efter en middag med 9 familie medlemmer med dejlig mad og vin går vi en aftentur sammen. Pludselig går der en smuk dame forbi os. Det første jeg bemærker er hendes flotte ansigt, perfekte makeup og sødme . Det er hende ! Den kinesiske pige fra Rødovre ( Lilli) som jeg har tilbragt så mange gode stunder med, og som pist er forsvundet fra landet.Jeg turde ikke sige hej hvad jeg bitterligt har fortrudt bagefter, men med 9 familiemedlemmer på slæb var der ikke mulighed for det.Men der var øjenkontakt mellem os. I tænker sikkert hvor i landet vi befinder os henne? Vi er ikke i Danmark men i thailands største sexby Pattaya på 2nd road. Bagefter er der gået tusinde af tanker igennem hovedet på en. Hvad laver hun der, på ferie? Ell arbejder hun mon i byen? Troede ellers at hun var taget tilbage til Kina. Hvad tror I?

Skrevet
kent hansen skrev, for 4 timer siden:

Efter en middag med 9 familie medlemmer med dejlig mad og vin går vi en aftentur sammen. Pludselig går der en smuk dame forbi os. Det første jeg bemærker er hendes flotte ansigt, perfekte makeup og sødme . Det er hende ! Den kinesiske pige fra Rødovre ( Lilli) som jeg har tilbragt så mange gode stunder med, og som pist er forsvundet fra landet.Jeg turde ikke sige hej hvad jeg bitterligt har fortrudt bagefter, men med 9 familiemedlemmer på slæb var der ikke mulighed for det.Men der var øjenkontakt mellem os. I tænker sikkert hvor i landet vi befinder os henne? Vi er ikke i Danmark men i thailands største sexby Pattaya på 2nd road. Bagefter er der gået tusinde af tanker igennem hovedet på en. Hvad laver hun der, på ferie? Ell arbejder hun mon i byen? Troede ellers at hun var taget tilbage til Kina. Hvad tror I?

At der var mere vin end mad i den middag. :D

• 4 months later...
Skrevet
kent hansen skrev, den 21/7/2018 at 06:53:

Er du helt sikker på, at det var hende? Der er vist mange kinesere nu i Pattaya - kan det ikke have været en med lignende ansigtstræk?

Skrevet

100 det var hende.

fandt aldrig ud af om hun kun var på ferie ell hvad, da der jo er tonsvis af turister fra Kina pt. i pattaya

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.