Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG i Vejle den 4. Februar med utrolig velskabt 36 årig pære dansk brunette

Recommended Posts

Jeg var med sidste gang og hold nu op en lækker pige :-o jeg får ikke tiden til at være med denne gang :-( ØV.

De billeder der er på annoncen yder hende slet ikke retfærdighed , syntes ikke man kan se hvor lækker en krop hun har.

God fornøjelse til dem der skal med denne gang , jeg er slet ikke misundelig ;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg opdagede lige at der er blevet rettet lidt i annoncen, jeg er ret sikker på at der stod til at starte med, at man ikke måtte sprøjte hende i munden, men det står der at man må nu... lidt frækkere synes jeg ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Trofast skrev, 1 time siden:

jeg opdagede lige at der er blevet rettet lidt i annoncen, jeg er ret sikker på at der stod til at starte med, at man ikke måtte sprøjte hende i munden, men det står der at man må nu... lidt frækkere synes jeg ;o)

Jeg har stadig den gamle side åben i min browser, så jeg kan bekræfte, at det er helt rigtigt. Og jeg er enig i, at det er lidt frækkere med sprøjt i munden. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
UerfarenM skrev, den 01/29/2016 at 12:15:

Jeg har stadig den gamle side åben i min browser, så jeg kan bekræfte, at det er helt rigtigt. Og jeg er enig i, at det er lidt frækkere med sprøjt i munden. ;)

glemte helt - tak for bekræftelsen ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
UerfarenM skrev, den 01/31/2016 at 12:52:

Det var da så lidt. :)

jo, jo - men rart nok at få bekræftet at man ikke er blevet forkalket endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kom lige i tanke om, at jeg skrev en lille anmeldelse sidste gang hun lavede et GB, hvis nogen er interesseret kan den  ses i denne tråd til sidst:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Uha sikke minder med den gamme tråd - kan godt huske jeg sad i bilen og skrev .. Helt oppe og køre over hvor totalt lækker hun var .. Og at hun var SÅ tændt ... Glæder man sig til gensyn på torsdag .. Hell ya .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, for 9 timer siden:

Uha sikke minder med den gamme tråd - kan godt huske jeg sad i bilen og skrev .. Helt oppe og køre over hvor totalt lækker hun var .. Og at hun var SÅ tændt ... Glæder man sig til gensyn på torsdag .. Hell ya .... 

Synes det er frisk nok, at du sætter dig ud i bilen og skriver lige efter du er gået - det kan man da kalde dugfriske nyheder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så er nedtællingen igang - glæder mig, og kan forstå at det vist ikke bliver overrendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kunne lige se at der vist blev aflyst et andet GB, så det kan jo være det betyder lidt flere deltagere til dette.. fint nok med lidt action

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tja.... så blev jeg sgu syg og kunne slet ikke komme, håber at det blev en god dag, for de fremmødte og den dejlige pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...