Hop til indhold
HG Wells

Sugardaters... fra ens arbejde

Recommended Posts

Jeg arbejder på et gymnasium i... lad os bare sige Skagen - og derfor er jeg altid lidt påpasselig med sugardaters fra Skagen. Hvis deres alder matcher gymnasiealderen og de er fra Skagen, så blokerer jeg dem. Bare for en sikkerheds skyld. Det ville være rigtigt træls om der blev spredt et rygte blandt de unge mennesker, at deres underviser var til den frække side og i øvrigt holdt af sine kvinder unge.

Så derfor blev jeg lidt svedt om ørerne, da jeg drønede ind på SD og opdagede en elev. Heldigvis ikke en jeg kunne genkende - men hun skrev at hun gik på gymnasiet. Så yeiks, hurtigt fik jeg hende blokeret og jeg håber at hun ikke havde nået at se min profil, før jeg fik hende spæret.

På den ene side ville det være enormt super frækt at dyre hed erotik, med en af de unge smukke kvinder... men på den anden side: forkert, ulovligt, fyringsgrundlag. Og med besparelserne på gymnasierne, så er det nok ikke lige nu at jeg skal fyres - og slet ikke for at pille ved de unge damer.

Er der nogen af jer, der har oplevet noget lignende. Eller endnu værre, ringet til en glædespige for at finde ud af at man havde hyret en fra ens omgangskreds/arbejdsplads?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Ja ringede til en der tog imod privat og fandt ud af det var en god venindes nabo, som jeg har snakket en del med.. så måtte melde afbud . Syntes ikke lige det var en god idé at møde hende... ;-).  Brugte heldigvis taletids kort og tror ikke hun ku høre det var mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Nej lige da hun nævnte hendes adresse , blev jeg lidt varm..:wink:.  Men hun er nu en rigtig flot pige..  ku Godt da.. ha ha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var engang sammen med en GP, som fortalte, at hun engang havde fået besøg af en næsten nabo. De blev enige om at gennemføre, som hun sagde."Han er gift, så han skal nok holde mund."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt en jeg ikke kunne genkende og der sammen med GP til at starte med. Vi blev enig om at det ikke var en god ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stødt på en, som jeg efter lidt skriveri fandt ud af jeg havde mødt gennem mit arbejde. Hun havde faktisk genkendt mig en del tid før jeg genkendte hende. Det blev aldrig til et møde med hende af andre grunde - desværre vil jeg sige. For da det gik op for mig, hvem hun var blev jeg ikke mindre interesseret (hun havde distraheret mig en del under arbejdsmøde jeg havde med hende). Jeg mødes i det hele taget med en del i "målgruppen" gennem arbejde, så jeg har haft samme overvejelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...