Hop til indhold
C72

Amy Thai Ladyboy

Recommended Posts

Da jeg er ny her og generelt syntes at der desværre er alt for få anmeldelser i denne kategori, vil jeg lige smide et par ord om denne søde Ladyboy som jeg besøgte for et par uger siden. Amy er fuldstændigt som på billederne, køn, feminin og smilende, med dejlige naturtro bryster og en fin (ikke super stor) men hele tiden helt stiv glatbarberet pik. ... Jeg ved ikke hvordan hun er aktiv, da det ikke er noget for mig, men at tage hende bagfra i hendes lille fine røv var et syn for guder :) Hun har mine varmeste anbefalinger .... Og så lad os lige få lidt flere anmeldelser i denne kategori også ik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes desværre at udvalget af ladyboys på vest siden af Storebælt er for lille. Alle de gode sager holder til i Kbh - er misundelig på den gode måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
C72 skrev, for 1 time siden:

Da jeg er ny her og generelt syntes at der desværre er alt for få anmeldelser i denne kategori, vil jeg lige smide et par ord om denne søde Ladyboy som jeg besøgte for et par uger siden. Amy er fuldstændigt som på billederne, køn, feminin og smilende, med dejlige naturtro bryster og en fin (ikke super stor) men hele tiden helt stiv glatbarberet pik. ... Jeg ved ikke hvordan hun er aktiv, da det ikke er noget for mig, men at tage hende bagfra i hendes lille fine røv var et syn for guder :) Hun har mine varmeste anbefalinger .... Og så lad os lige få lidt flere anmeldelser i denne kategori også ik :)

Under efterlysninger kan du finde 15 svar om Amy. Ellers er der en del skriv om Malii og Nadia fra Rødovre alle meget positive. Men ja udvalget er ved at snævre ind pt. godt man skal til Thailand om ikke længe hvor udvalget nok er noget større:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
Shemale&FemaleFootSlave88 skrev, den 30/4/2023 at 13:36:

Hun er tilbage. Det må næsten være 6-8 år siden jeg så hendes annonce. En af de første Shemales der fangede mit øje. Missede muligheden den gang. Så spørger man nysgerrigt er hun ligeså lækker som man har bygget hende op i hovedet 

ja hun var virkelig lækker og liderlig, men kom lidt skævt ud af branchen - tror hun var alt for populær og ikke kunne sige fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrfisher skrev, den 1.5.2023 at 18:32:

ja hun var virkelig lækker og liderlig, men kom lidt skævt ud af branchen - tror hun var alt for populær og ikke kunne sige fra

Kan godt huske hende. Tror det var min første TS oplevelse. Hvad mener du med at hun kom skævt ud? Gad vide om hun stadigvæk er lige så lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
Gammel rotte skrev, den 8/5/2023 at 14:57:

Kan godt huske hende. Tror det var min første TS oplevelse. Hvad mener du med at hun kom skævt ud? Gad vide om hun stadigvæk er lige så lækker. 

faktisk også min første og den eneste jeg har inviteret hjem til mig selv... supersød og sexet - hvis du vil vide mere så pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
C72 skrev, den 27.1.2016 at 18:56:

Da jeg er ny her og generelt syntes at der desværre er alt for få anmeldelser i denne kategori, vil jeg lige smide et par ord om denne søde Ladyboy som jeg besøgte for et par uger siden. Amy er fuldstændigt som på billederne, køn, feminin og smilende, med dejlige naturtro bryster og en fin (ikke super stor) men hele tiden helt stiv glatbarberet pik. ... Jeg ved ikke hvordan hun er aktiv, da det ikke er noget for mig, men at tage hende bagfra i hendes lille fine røv var et syn for guder :) Hun har mine varmeste anbefalinger .... Og så lad os lige få lidt flere anmeldelser i denne kategori også ik :)

Er det på en klinik eller privat? det er ikke helt tydeligt i annoncen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher skrev, den 11.5.2023 at 10:17:

faktisk også min første og den eneste jeg har inviteret hjem til mig selv... supersød og sexet - hvis du vil vide mere så pm

har du lyst at dele din oplevelse med hende da jeg tænker at besæge hende? du er velkommen at sende mig PB?

Del dette indlæg


Link til indlæg
solman174 skrev, for 5 timer siden:

har du lyst at dele din oplevelse med hende da jeg tænker at besæge hende? du er velkommen at sende mig PB?

Jeg besøgte hende i starten af juli. Hun var utroligt sød og imødekommende. Vi havde aftalt kl. 12:00 men mine planer for dagen ændrede sig og jeg endte med kun at kunne kl. 11:00. Det var slet ikke noget problem, jeg fik en adresse og kunne bare ankomme.

Samme da jeg var ankommet. Utroligt sød. Meget serviceminded. Vi startede med en massage til mig. I løbet af massagen kunne jeg mærke at hun fik rejsning. Den begyndte jeg at lege med, og snart havde vi begge glemt alt om massage. Dybe tungekys. Lækker sex. Hun virkede rigtigt tændt. Fuldt rejsning igennem hele seancen indtil hun kom.

10/10 anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...