Hop til indhold

Privat GB med Jenny søndag den 31.

Featured Replies

Skrevet

Så annoncerer Jenny. Jeg har oplevet hende i Vejle og hun er helt fantastisk :-)

Der er dog lidt tvivl om tidspunkt i annoncen, men jeg tror det er noget copy-paste der er gået galt...

https://annoncelight.dk/showad/194226

Redigeret af FKK4Ever

Skrevet

Det ville jeg bare gerne have deltaget i ..... :sad:

Men har set annoncen for sent !!!

Skrevet

Tror da det er nu på søndag. Jeg kan desværre ikke nå at deltage, men skal helt klart prøve det snarest muligt :)

Skrevet

Dum dag og tidspunkt, men hun ser lækker ud.
Og anmeldelserne af tidligere GBs med hende i centrum så gode at jeg godt kunne lokkes en anden gang :D

Skrevet

Jeg kan godt se, at det er her på søndag.

Tror jeg vil finde tid til det, om muligt ..........

Hun skulle være helt outstanding !

Skrevet

Hun er bare lækker. Har været sammen med hende flere gange. Super lækkert - skal være sammen med hende igen. Kan dog ikke GB denne gang

Skrevet
Kinky fyr skrev, for 16 timer siden:

Hun er bare lækker. Har været sammen med hende flere gange. Super lækkert - skal være sammen med hende igen. Kan dog ikke GB denne gang

Jeg kan se at hun er begyndt at annoncere at hun kommer til Vejle den 9. februar - måske er det bedre for dig den dag

https://annoncelight.dk/showad/190414

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.