Hop til indhold

ÅLBORG celin H-skål

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved hvem hun er? Er det en ny silikone babe i det nordjyske?

https://annoncelight.dk/showad/151021

https://annoncelight.dk/showad/166511

Paradis model der oser af sex. Celin på 28/ 176 høj luxus body . Celine har et stjerne smukt ansigt og lange lyse lokker.  De største og dejligste H skåls meloner. Silkeblød glatbarberet velsmagende slikke mis... kys nærvær og kærsteoplevelser.. Tidsbestilling 
Kun opkald ingen sms..

Skrevet
  • Author

Over 300 der har set tråden men ingen der har besøgt hende eller ved noget om hende? :shock:

Skrevet

Jeg overvejede det i går, men tiden blev ikke til det.

Syntes jeg har set det profilnavn før.

Silke1, men kan ikke finde noget på det.

• 1 month later...
Skrevet
fyr9000 skrev, den 27/1/2016 at 21:50:

Over 300 der har set tråden men ingen der har besøgt hende eller ved noget om hende? :shock:

Nu er det over 900 :shock:

Skrevet

Var det ikke en 25-27 år pige  for 2 år siden  der brugte silke1 ? 

Hun komme fra Frederikshavn 

Redigeret af Stiv finger

• 3 weeks later...
Skrevet

Er ret sikker på, at hun var i Borgergade i Aalborg den gang der var klinik der. 

Der var hun lige startet og gik faktisk gratis ind sammen med Rebecka - hende der har gået under sidsestar og noget andet jeg ikke lige kan huske nu, men hun er dagligt på annonceligt. 

Dengang fik jeg fransk af dem begge og omhandlende kvinde var en rigtig flot pige med store silikonebryster og jeg synes hun var rigtig flot. 

Skrevet
  • Author
Thomas Aalborg skrev, den 26/3/2016 at 20:03:

Er ret sikker på, at hun var i Borgergade i Aalborg den gang der var klinik der. 

Der var hun lige startet og gik faktisk gratis ind sammen med Rebecka - hende der har gået under sidsestar og noget andet jeg ikke lige kan huske nu, men hun er dagligt på annonceligt. 

Dengang fik jeg fransk af dem begge og omhandlende kvinde var en rigtig flot pige med store silikonebryster og jeg synes hun var rigtig flot. 

Jeg tror ik helt jeg er med. Er Sidsestar hende her Celin?

Skrevet

Nej nej - Sidsestar arbejdede sammen med Celin i Borgergade. 

Celin arbejdede i øvrigt i Hermodsgade i Vejgård efterfølgende, men nåede ikke at besøge hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.