Hop til indhold
Gæst

Mulat pige Tiffany i Rødovre

Recommended Posts

Hej D,

Det er jeg ogsaa; men 600 for en halv time, lyder det ikke for godt til at vaere sandt? Hun skjuler ogsaa brysterne, hvilket jeg forventer er fordi der ikke er det store at vise frem.

Besluttede derfor at se bort fra hende, men det kan selfolgelig vaere en fejl.

mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gregsom skrev, for 27 minutter siden:

Hej D,

Det er jeg ogsaa; men 600 for en halv time, lyder det ikke for godt til at vaere sandt? Hun skjuler ogsaa brysterne, hvilket jeg forventer er fordi der ikke er det store at vise frem.

Besluttede derfor at se bort fra hende, men det kan selfolgelig vaere en fejl.

mvh

G

Hej G

Jeg er ikke decideret brystmand, og har derfor ikke nogen specifikke præferencer herfor, meeeen jeg har prøvet at besøge mørke piger i Rødover.

De kan det hele når man booker en tid, men når "festen" så begynder er de enten meget forbeholdne over for hvad der er aftalt eller også er prisen pludselig noget afvigende i forhold det først oplyste/aftalte. 

Nu må vi se, jeg har en skummel plan om at prøve og liste forbi i løbet af næste uge, hvis ellers alt flasker sig, og så kommer der naturligvis en update herpå

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 1 time siden:

Jaaa, men ikke desto mere en spaendende observering, er der nogen som har stiftet naermere bekendskab med den smukke dame?

mvh

G

Mener hun lige er kommet på vagtplanen i denne uge hos S.C.  og har ikke lagt mærke til hende før dér, så der er måske ligefrem tale om debut i eftermiddag/aften? 

Edit: Der står godt nok ikke "debuterende"..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 28. januar 2016 at 14:02:

Mener hun lige er kommet på vagtplanen i denne uge hos S.C.  og har ikke lagt mærke til hende før dér, så der er måske ligefrem tale om debut i eftermiddag/aften? 

Edit: Der står godt nok ikke "debuterende"..

Hvis det er saseline du taler om, så er hun ikke debuterende (måske hos SC). Hun har været i gamet noget tid bl.a hos citygirls i Helsingør. Hun er megalækker hvis man er til mellemøstligt udseende piger og såvidt jeg husker et ganske godt knald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...