Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Borntofly

Vi venter spændt på en beretning :)

500 for facefuck lyder som en billig pris så jeg håber hun holder hvad hun lover ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På cuminyourfacebook.  ;) 

Bliver altid så mistænkelig, når de i annoncen skriver at de beholder trussen på Jeg syntes i det hele taget at det lugter lid af en trans, men tror ikke det er brevsprækkemanden.

han sluger jo siger han i hvert fald, men hvem kan have både pikken og det øverste hoved nede ved brevsprækken på samme tid.

Redigeret af stener
glemt noget text

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige haft besøg af hende og hun skam helt ægte og hende på billederne ;) Hun er lidt genert og fniser meget men elsker at sutte pik godt vådt, dejlig dybt og gagger sig selv. Jeg fik lov til at facefucke hende en lille smule stående med hende på knæ og liggende med hovedet ude over sofakanten. Hun har en rigtig stram hals så blev lidt for godt så måtte sætte mig i sofaen igen og modtage hendes skønne blow og hun blev ved med at sutte til jeg skød min kæmpe ladning i hendes mund til jeg var helt tom! ;) Hun sluger desværre ikke men gør ingenting i min verden :)

Så bare skriv til hende drenge og nyd et skønt blow til 500kr. Jeg inviterer hende forbi en anden dag igen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kralledrengen

Hun er en rigtig "suttegøj" og kan sit kram ;0). 

Er en køn pige som virkelig elsker at bruge sin mund..... hun holder sine aftaler og jeg på fornemmelsen hun bliver kontaktet igen og igen og......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kralledrengen skrev, for 5 timer siden:

Hun er en rigtig "suttegøj" og kan sit kram ;0). 

Er en køn pige som virkelig elsker at bruge sin mund..... hun holder sine aftaler og jeg på fornemmelsen hun bliver kontaktet igen og igen og......

 

Ja, hun er en sød pige som giver en god guffer, og overholder aftalerne.

Thumbs up herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...