Hop til indhold
Kornblomst

Ladyboy og trans Aarhus

Recommended Posts

Hmm... hvis jeg boede tættere på Aarhus, så var jeg tit hos Victoria... dejlig pige - sød og elskværdig, men måske ikke så feminin. Men dejlig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at prøve Victoria Ladyboy. Har skulet til "hendes" annonce i årevis føler jeg, nu skulle hun prøves. Har kun meget lidt erfaring med shemales/ladyboys, men det tænder mig meget. Jeg er bisexuel, dog klart mest til piger. Ringede og aftalte en tid, en halv time for 800 kr. blev svaret. Jeg kunne komme om 20 min. Passede fint i forhold til kørsel og at finde en P-plads. Inden der var gået 20 min kom der en SMS om at hun var klar :) Inden for døren blev jeg mødt af en ikke ret køn "pige", Formentlig med paryk, håret føltes noget stift :) men det hun ikke havde i udseende havde hun i charme og sødme. En viskende "pigestemme" en flot  slank krop og som jeg havde læst, ingen eller meget små bryster. OK, det var jeg forberedt på.

Inden for døren til værelset fik jeg et kram, hun begyndte at kæle for mig uden på tøjet og hun flyttede mine hænder om på den meget velformede bagdel, blød og lækker i et par sexede trusser. Vi kælede lidt uden på tøjet, hun flyttede min hånd til hendes lille pik som allerede var stiv. Hun begyndte at stryge mig uden på bukserne og jeg blev også hård. Jeg knappede bukserne op og hun fandt min stive pik i mine underbukser, trak bukserne ned og satte sig foran mig og suttede. Efter et stykke tid gjorde jeg gengæld. Hendes pik var næsten glatbarberet, foretrækker dem helt glatte, og dejlig stiv. Ikke den største pik, men dejlig fræk og stiv.

Vi fik resten af mit tøj fjernet og lagde os på madrassen på gulvet. Vi begyndt at sutte hinanden i en 69'er. Frækt og jeg kunne let tage hele hendes pik i munden. Jeg slikkede hendes pik og nosser og efter et stykke tid også hendes røv, det kunne hun li. Efter et stykke tid i 69'er begyndte hun at lege med mit stramme hul. Hun spurgte om hun skulle prøve at stikke sin pik ind "der". Jeg sagde ja, og hun fandt kondom og creme frem. Efter lidt forberedelse med en finger og creme, gled hun ubesværet op og i bund. Skøn og mærkelig følelse. Ved egentlig ikke rigtig om jeg er vild med det, men frækt er det ;-) Vi kyssede imens, hun er en rigtig god kysser, frække læber og tunge.

Hun kneppede mig et stykke tid, hvor jeg lå på ryggen og med benene oppe, så hun kunne støde helt i bund. Vi skiftede til på siden og bagefter fik hun lov til at kneppe mig bagfra, først på knæ og efterfølgende hvor jeg lå fladt på maven. Om igen, mig på ryggen efter kondomskifte. Jeg bad hende komme, det ville hun gerne, men ville sprøjte mig på maven. OK tænkte jeg. Der kom dog ikke mange dråber, måske var jeg ikke den første i dag :) 

Bagefter fik jeg lov at kneppe hende bagfra. Hun tog min relativt store pik uden at kny. Frækt syn at se pikken glide ind i hendes røv, næsten i bund. Jeg kneppede vel 10 min, hvorefter jeg spurgte hvor hun ville have mig til at komme. På pikken var svaret. OK, hun lagde sig på ryggen, legede med pikken, var blevet stiv igen, jeg spillede vores pikke med samme hånd, frækt og jeg kom i store sprøjt ud over hendes pik og nosser. Blev tørret af til den store guldmedalje, vaskede hænder i hendes køkken, fik et bolche og vi fik afregnet. 800 kr. som aftalt. Der var vel gået 40 min. Det var ikke min indtryk hun ejede et ur. Havde jeg kunnet/ville længere, så var jeg næppe blevet smidt ud. Hun var lige så liderlig som mig, og der var ingen tidspres overhovedet.

En samlet set super oplevelse med en service og engagement som mange almindelige massagepiger/thaipiger kunne lære af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...