Hop til indhold
Guest fersken

Anonym eller åben GP anmeldelse

Recommended Posts

Guest fersken

Hej,

Ja jeg er ny som medlem men erfaren bruger i dette fantastiske forum. Jeg kunne godt skrive nogle fede anmeldelser men holder mig også lidt tilbage da jeg gerne vil være ny og "ukendt" for den GP jeg efterfølgende gerne ville besøge. Hun vil jo kunne følge mig i dette forum og se hvilke andre piger jeg har besøgt og udtalt mig positivt og/eller negativt omkring.

På den anden side vil GP'en også kunne se at vi faktisk gør brug af dette forum og et besøg af en erfaren bruger måske ville ende med en positiv anmeldelse som gav flere kunder i biksen.

Hvad er Jeres holdning og erfaring ?

Hvad er GP'ernes holdning ? Giver I ekstra gas og service i håb om gode anmeldelser når I kan se at gæsten sagtens kan finde på at skrive en efterfølgende anmeldelse ?

Tak for Jeres svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Fersken - det er enkelt at være anonym, du fortæller ganske enkelt ikke den skønne (de fleste er skønne) GPére at du er skrivemand på Guiden, også skriver du pænt sandfærdigt om din oplevelse, Og i et sprog du også ville bruge, hvis du skulle give din anmeldelse til GP face 2 face i en samtale - GP kan ikke kende til dig så...Og jeg er sikker på at GP læser med herinde, og hvis du skulle nævne dit nick på Guiden - Kan det tolkes som afpresning for xtra på ydelsen, og min oplevelse er at GP "spejler" sig i aktivitet med deres kunder og nå ja måske "rives nogen med " af god sex med en kunde - Oplevede det i 90érne på Copenhagen Sauna Club ikke fordi du lægger op til reklame - Det kan man komme galt afsted med, der er en historik på et tidligere debatforum, hvor et medlem gik rundt med ringbind og fraser til anmelder - og mod at få "en fritur" ville han lave en bragende god anmeldelse, og GP kunne forvente en extra omsætning i en periode, lad os bare sige at det blev opdaget og pigerne gjorde kort proces - samme gjorde ejeren af forum.

Pågældend ekune måtte i en længere periode nøjes med solo sex og ingen adgang til det dengang aktive forum...

 

Vh - og jeg glæder mig til at læse dine anmeldelser

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg gør mig specifikt hverken mere eller mindre umage hvis jeg ved at der kan komme en anmeldelse ud af det. Disse anmeldelser skal jo gerne være sandfærdig og noget jeg kan leve op til en anden gang.

Dog kan det være nemmere at komme igennem til mig hvis jeg ved at du er anmelder, fordi jeg så kan læse dine anmeldelser og se at du er seriøs og respektfuld (forhåbentlig).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fersken skrev, for 14 timer siden:

Ja jeg er ny som medlem men erfaren bruger i dette fantastiske forum. Jeg kunne godt skrive nogle fede anmeldelser men holder mig også lidt tilbage da jeg gerne vil være ny og "ukendt" for den GP jeg efterfølgende gerne ville besøge. Hun vil jo kunne følge mig i dette forum og se hvilke andre piger jeg har besøgt og udtalt mig positivt og/eller negativt omkring.

Hvorfor er du bange for det og hvordan skal massøren dog finde ud af at du skriver anmeldelser, medmindre du selv siger det? Selvom nogle kan have få kunder så kan du blot skrive at "Jeg besøgte XX i sidste uge og...." og der er ingen chance for at hun kan huske dig. Hun bliver jo besteget af 3-5 (flere?) mænd dagligt.  Besøger du hende igen så var det fordi du var tilfreds og har givet en positiv anmeldelse. Gav du en negativ vurdering så besøger du hende jo nok ikke igen.

 

fersken skrev, for 14 timer siden:

På den anden side vil GP'en også kunne se at vi faktisk gør brug af dette forum og et besøg af en erfaren bruger måske ville ende med en positiv anmeldelse som gav flere kunder i biksen.

Hvad er GP'ernes holdning ? Giver I ekstra gas og service i håb om gode anmeldelser når I kan se at gæsten sagtens kan finde på at skrive en efterfølgende anmeldelse ?

Du gør det mere kompliceret end nødvendigt. Hvis du giver en god service så får du gode anmeldelser/vurderinger. Rimeligt simpelt  og jeg tvivler på at pigerne gør noget ekstra pga risikoen for dårlige anmeldelser herind. Eroguide.dk og lignende fora er alt ubetydelige.

Jeg forstår så ikke helt hvorfor massørerne ikke ligefrem opfordrer kunderne til at anmelde dem. Trustpilot gør det nemt for sine kunder at få gode anmeldelser. Kunder bliver opfordret til at anmelde f.eks. et webshop efter et køb. På denne måde er det ikke bare brokkehovederne der høres og antallet af positive anmeldelser stiger voldsomt.  Søg på nettet - der er en del artikler om fænomenet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mette Tøsen skrev, for 11 timer siden:

Jeg gør mig specifikt hverken mere eller mindre umage hvis jeg ved at der kan komme en anmeldelse ud af det. Disse anmeldelser skal jo gerne være sandfærdig og noget jeg kan leve op til en anden gang.

Dog kan det være nemmere at komme igennem til mig hvis jeg ved at du er anmelder, fordi jeg så kan læse dine anmeldelser og se at du er seriøs og respektfuld (forhåbentlig).

En anmeldelse: Er det for dig en rimelig lang tekst der beskriver oplevelsen eller er det en kort vurdering af kvaliteten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fersken skrev, for 23 timer siden:

da jeg gerne vil være ny og "ukendt" for den GP jeg efterfølgende gerne ville besøge.

Det er du jo ... Det er kun hvis du bliver stamgæst og skriver detaljerede anmeldelser at hun kan sammenkoble din anmeldelse og dit Eroguidenavn (eller selvf. hvis du kontakter hende herinde).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Roland skrev, for 10 timer siden:

En anmeldelse: Er det for dig en rimelig lang tekst der beskriver oplevelsen eller er det en kort vurdering af kvaliteten?

Det er vel en anmeldelse hvis han på nogen måde giver udtryk for at være tilfreds eller utilfreds med oplevelsen, uanset hvordan og hvorledes han så beskriver den...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Tak for Jeres tilbagemeldinger.

Roland skrev, for 18 timer siden:

Hvorfor er du bange for det og hvordan skal massøren dog finde ud af at du skriver anmeldelser, medmindre du selv siger det? Selvom nogle kan have få kunder så kan du blot skrive at "Jeg besøgte XX i sidste uge og...." og der er ingen chance for at hun kan huske dig. Hun bliver jo besteget af 3-5 (flere?) mænd dagligt.  Besøger du hende igen så var det fordi du var tilfreds og har givet en positiv anmeldelse. Gav du en negativ vurdering så besøger du hende jo nok ikke igen.

Ja kald mig bare naiv (hvilket jeg sikkert også er). I min "fantasi-verden" tror jeg på at de GP'er jeg møder ikke glemmer mig og på en god dag tænker jeg, at de glæder sig til jeg kommer på besøg igen, ikke KUN p.g.a. pengene. Ja jeg ved det godt, men til gengæld er det jo fedt med lidt selvtillid :-)

 

Bebop skrev, for 10 timer siden:

Det er du jo ... Det er kun hvis du bliver stamgæst og skriver detaljerede anmeldelser at hun kan sammenkoble din anmeldelse og dit Eroguidenavn (eller selvf. hvis du kontakter hende herinde).

Kontakten til GP'erne herinde var i mine tanker da jeg skrev denne efterlysning. Jeg syntes det er fedt at have en god og inspirerende dialog med GP'en inden der aftales et møde. Også for at vise GP'en at man faktisk er seriøs som Mette Tøsen skriver:

Mette Tøsen skrev, den 26/1/2016 at 22:58:

Dog kan det være nemmere at komme igennem til mig hvis jeg ved at du er anmelder, fordi jeg så kan læse dine anmeldelser og se at du er seriøs og respektfuld (forhåbentlig).

 

Alkoholikeren skrev, den 26/1/2016 at 20:20:

Fersken - det er enkelt at være anonym, du fortæller ganske enkelt ikke den skønne (de fleste er skønne) GPére at du er skrivemand på Guiden, også skriver du pænt sandfærdigt om din oplevelse, Og i et sprog du også ville bruge, hvis du skulle give din anmeldelse til GP face 2 face i en samtale - GP kan ikke kende til dig så...Og jeg er sikker på at GP læser med herinde, og hvis du skulle nævne dit nick på Guiden - Kan det tolkes som afpresning for xtra på ydelsen, og min oplevelse er at GP "spejler" sig i aktivitet med deres kunder og nå ja måske "rives nogen med " af god sex med en kunde - Oplevede det i 90érne på Copenhagen Sauna Club ikke fordi du lægger op til reklame - Det kan man komme galt afsted med, der er en historik på et tidligere debatforum, hvor et medlem gik rundt med ringbind og fraser til anmelder - og mod at få "en fritur" ville han lave en bragende god anmeldelse, og GP kunne forvente en extra omsætning i en periode, lad os bare sige at det blev opdaget og pigerne gjorde kort proces - samme gjorde ejeren af forum.

Pågældend ekune måtte i en længere periode nøjes med solo sex og ingen adgang til det dengang aktive forum...

Fin sammenkobling omkring ekstra service. Så langt havde jeg nu ikke tænkt at der var nogen der ville gå for at lave en åben/bestilt anmeldelse.

 

Min konklusion bliver at det ikke er muligt at være anonym og samtidigt have en "opvarmningsdialog" med GP'erne medmindre man opretter 2 profiler. Men måske skulle jeg også bare give lidt slip, og ikke være så bange for at blive profil genkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville finde det ret lusket, hvis jeg havde haft en god ping pong med en herinde og han så efterfølgende brugte et helt andet profilnavn, når tiden til et reelt møde opstod. - Men måske er det bare mig! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville finde det ret lusket, hvis jeg havde haft en god ping pong med en herinde og han så efterfølgende brugte et helt andet profilnavn, når tiden til et reelt møde opstod. - Men måske er det bare mig! :D

Helt enig, og endnu en grund til at give slip på nervøsiteten for, at blive profil genkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Ja jeg ville slet ikke tage imod ham hvis jeg fandt ud af han brugte 2 profiler, aaaalt for lusket.

Men ja, du behøver ikke at være så nervøs, det er vores job at være diskrete og vi ville miste kunder på at være udiskrete ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...