Hop til indhold

Thegagainme 18 år

Featured Replies

Skrevet

Utrolig dejlig babe at skrive med og frække billeder, er ikke blevet til mere endnu men man har jo lov at håbe :)

Skrevet

Nåå hende, har godt luret hende men det virker som om hun kun vil sælge billeder 

Skrevet

Hun vil bare sælge billeder og film og alt uden ansigt.

Jeg fik hendes nummer og det står i et navn, men tjekker man det på Facebook er det et andet navn...

Skrevet

Hun skriver jo også selv helt tydeligt;

" Hey, er nysgerrig på hvad det her er og går ud på. Jeg er ikke interesseret i at mødes med folk, men gerne skrive og lære folk at kende. :) "

• 3 weeks later...
Skrevet

De billeder hun vil sælge, er ikke hende selv. Eller de ligger i hvert fald så mange steder på nettet, at det kan være det samme. Jeg har tilbudt hende et skype møde, men det ignorerer hun. 

Skrevet
  • Author

Hmm endnu en fake så....

Skrevet
TboneDK skrev, den 2/2/2016 at 17:22:

Hun skriver jo også selv helt tydeligt;

" Hey, er nysgerrig på hvad det her er og går ud på. Jeg er ikke interesseret i at mødes med folk, men gerne skrive og lære folk at kende. :) "

Det står der ikke længere på hendes profil

Hey, er nysgerrig på hvad det her er og går ud på. Jeg søger kontakter, folk at skrive med og lære at kende ;)

Redigeret af Mr. Bean

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.