Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Caroline, hun er klart i den dyre ende... men bestemt det hele værd :)

Jeg valgte en time til 1700kr hvor jeg måtte komme så mange gang jeg kunne og måtte komme i munden på hende.

 

Det startede med at blowjob, og jeg kan kun sige hun sutter så englene synger, det efterfølgende knald var også til ug og kryds og slange.

 

Skal hun prøves igen, BESTEMT!!! nok det bedste jeg betalt mig til.

 

https://annoncelight.dk/showad/197330

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Dejligt at høre når man får valuta for pengene. :-) Men ja, hun er sgu i den dyre ende, ligesom de andre der kommer på den adresse. Ved du om hun også giver enkelt-ydelser? Kunne godt bruge et blow-job. :-) 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den dyre ende..

Hmm så er det vel fordi man ikke er vant til danske piger, for jeg synes da ikke at 1700 Lyder voldsomt når man tænker på du må komme de gange du kan + i munden..

Og man fik jo service for pengene, så det vel en helt fair pris. ;-)

Jeg har da mødt en hel del danske piger der tager 16-1800 hvor, hvis du vil komme i munden er det en merpris på 2-400

Så jeg ville ikke være så betænkelig ved det.

God dag til alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Caroline er helt sikkert også en SF de bedste oplevelser jeg har købt mig til, elsker at lave 69'er med hende og mærke når hun kommer i munden og udover mig. Hun er virkeligt super skøn..... jeg håber hun dukker op igen på et tidspunkt, synes det er noget tid siden hun har været på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...