Hop til indhold

GB med 19 årige Anna i Slagelse idag.

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik endelig mulighed for at komme med på GB holdet hos Anna, så spændingen var stor - og blev ikke mindre da jeg trådte ind af døren, hvor Anna lå på maven med gag og blind, smuk ung skønhed, med meget lange ben. Vi var mødt tre fyre op - en fjerde kom og skulle være med, men valgte i stedet at undskylde at han havde glemt pengene og lige skulle i bilen, ham så vi aldrig mere. Den tredje af fyrene forlod selskabet efter 15 minutter - så nu var jeg alene sammen med en Svensk herre - samt blackmaster. Anne blev vist frem som mange andre har beskrevet det, det vil jeg ikke bruge energi på også¨, men det var frækt og meget intens. Efter ca 25 min var senen fri - Anna fik lov at kigge frem og vi på hende, et sødt ansigt, som forstod at kigge på en med de frækkeste øjne - virker så ærlig og uskyldig - det er klart min bedste oplevelse til et GB (med fare for aldrig mere at få en plads) men det var altså helt fantastisk.. Vi gav den gas i næsten to timer, så mon ikke lige banditten er slidt ! Hun virker virkelig som en pige der nyder disse oplevelser.  Så jeg går allerede og tæller på fingre om jeg skal melde til på fredag d. 29 i København, hvor Anna og hendes veninde holder GB. 

Anna er virkelig den pige der gør at man føler sig tryk og hendes udstråling - det her kan jeg lide er jo det bedste kompliment til hende.

Afslutning med en dejlig sprøjteorgasme - derefter pakket ind i dynen - og så eller farvel og tak til en Dansk og en Svensk gæst, tak for kampen.

Skrevet

Spændende læsning ....

Hvad måtte i give for de 2 timer ....  ?

Skrevet

Tak for din anmeldelse..

Havde tænkt på at deltage, men tiden var lidt trængt.. Og nu hvor jeg høre at i kun var 2-3 stk.. Så havde det måske været dejlig med en ekstra loge fyr..

Må dog indrømme at jeg har mit første GB tilgode, men det gør mig da glad for at læse at alt er iorden, og i skønneste orden. 

Vil prøve at tage mod til mig, hun både ser, og lyder som en skøn pige.. Og når hun tilmed tager en veninde med.. Det er fristende.

Dejlig læsning..

Skrevet

Ja uforståeligt at ikke flere var på,  der var plads til flere, selv Master måtte gi en hånd med, hårdt at være to om en ung tøs i så lang tid.  Så smid hæmningerne, det her ville være den oplagte debut.

Skrevet

Hybris - 1500 stærke - men de var godt givet ud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.