Hop til indhold
pilleallan

dame til hård bdsm som slave?

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror at det svært at finde i denne verden, det kræver immervæk en del tillid. 

 

Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror at det svært at finde i denne verden, det kræver immervæk en del tillid. 

Hvis den helt store oplevelse skal komme så er det vel kærneord som tillid og kemi men skal der kun prøves grænser af så er det vel godt og ved der findes gode Dominaer her inde men det kræver nok mere end et enkelt møde for den helt store oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror også at det kan være svært med ekstrem BDSM med kvinden som submissiv. Men det afhænger vel også lidt af hvad du betegner som ekstrem?

Min egen erfaring, siger mig at der ikke er mange piger herhjemme, som tilbyder det, og dem der gør, tager sig godt betalt ( Hvad der også er helt fair)

Jeg har gode erfaringer med Prag, hvor en times hård bdsm koster imellem 450-600, med manden som dominant. Udvalget er ikke enormt, men langt større end herhjemme.

Så måske prøv at se imod udlandet, hvis du har mulighed for det.

 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, den 31/1/2016 at 12:55:

Jeg tror også at det kan være svært med ekstrem BDSM med kvinden som submissiv. Men det afhænger vel også lidt af hvad du betegner som ekstrem?

Min egen erfaring, siger mig at der ikke er mange piger herhjemme, som tilbyder det, og dem der gør, tager sig godt betalt ( Hvad der også er helt fair)

Jeg har gode erfaringer med Prag, hvor en times hård bdsm koster imellem 450-600, med manden som dominant. Udvalget er ikke enormt, men langt større end herhjemme.

Så måske prøv at se imod udlandet, hvis du har mulighed for det.

 

Held og lykke

hej har nok ikke så meget mulighed men måske, tager de også mod nåle og rolespil ala doclett

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...