Hop til indhold
Peter69

P-Club

Recommended Posts

Hejsa

 

Vil lige hører hvordan P-Club fungere... 

Hvad koster Entre ? skal man købe drikkevare = entre

hvad koster en std halv time. hvilke ting er extra..

 

Og som mand der kommer alene er det så det bedste, mister lysten efter 2 gange...eller er det bedre at nappe et bodel i DK spare køreturen. og så en til senere på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan vælge kun at besøge en pige, det koster ingen entre. Alle husets piger kommer og præsenterer sig og du vælger en.

Du kan betale 25€ i "entre" og være der hele dagen. Du får et klippekort, når du får noget i baren klipper man i kortet, de første 25€ har du betalt via entreen. Altså køber du kun for 25€ har du betalt, køber du for 40€ må du betale 15€ når du forlader stedet.

Der er prisskilte på pigernes ydelser i skabene i omklædningsrummet og i baren. Så vidt jeg husker er priserne 50€ for 20 min; 80€ for 30 min(?) og 160€ for en time.

Der skal betales for ekstras som kys, fisseslik osv. Det er for hver ydelse, du køber ikke pakken som man kan tro når man ser prislisten.

Du kan jo vælge at tage en tur på gaderne i Flensborg. Jeg vil anbefale Engelsburg og Feldstrasse 18. Ved siden af købmandsgården. Det sidste sted er som oftest latinoer der giver en god service. Begge steder er jeg blevet skuffet en gang; men da jeg kommer ofte er det en god statestik.

http://www.engelsburg-fl.de/aktuelle_maedchen.htm

http://www.fair-girls.de/x284

 

Redigeret af Gungner
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 25 minutter siden:

Du kan betale 25€ i "entre" og være der hele dagen. Du får et klippekort, når du får noget i baren klipper man i kortet, de første 25€ har du betalt via entreen. Altså køber du kun for 25€ har du betalt, køber du for 40€ må du betale 15€ når du forlader stedet.

Lige for at sætte det på plads: du betaler som sådan ikke entré, men hvis du entrer baren, fremfor at nøjes med "Eine Vorstellung", forpligtiger du dig til at forbruge/indtage for min. € 25,- i baren i form af: øl, kaffe, spiritus mv. - mad kommer dog vist ikke på klippekortet, så vidt jeg husker og skal afregnes kontant - ligeledes skal hele flasker spiritus også afregnes kontant.

Men når du så vil gå, tæller de antal klip sammen - hvert klip koster € 2,- - har du så f.eks 10 klip = € 20,-, skal du stadig af med € 25,- når du vil gå. Har du 20 klip, må du punge ud med € 40,-, men de har en kortautomat ved døren - vælg dog valgmuligheden til venstre uden fast kurs - det er det billigste mht. både gebyr om valutakurs - ellers sørg for at have rigelig med penge på lommen til både at betale pigen (bemærk at ekstras hurtigt løber op) og for dit forbrug ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Nå, jeg var blevet forvildet til at tro, at man betalte et samlet beløb, når man entrerede og så kunne man knalde alt det man ville, med så mange man ville !

Men den holder så altså ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 27 minutter siden:

Nå, jeg var blevet forvildet til at tro, at man betalte et samlet beløb, når man entrerede og så kunne man knalde alt det man ville, med så mange man ville !

Men den holder så altså ikke ?

Nej, så skal du min. til Hamburg, før du finder de første Flattrate koncepter:

1. Fantasy Lounge

2. Club Frivol

3. Flatt99

Desuden arrangeres der i Cantonium af og til div. GangBang arrangementer.

prøv at søg i Tysklandsforum eller på http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det lyder godt nok fristende ....

Måske man skulle tage en tur ned over grænsen - kunne jo lige nå et møde med Adelie på vej derned ...... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hybris skrev, den 26. jan. 2016 at 17:52:

Det lyder godt nok fristende ....

Måske man skulle tage en tur ned over grænsen - kunne jo lige nå et møde med Adelie på vej derned ...... ?

Søde .... Du ved også godt at kroppen er udmattet efter et møde med mig .... Jeg efterlader ikke det som minder om en dråbe i din krop..... 

Så det eneste du kan udnytte på den anden side af grænsen er muligheden for billig indkøb af dagligvarer  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg er målløs .......

Er fuldstændig fattig for ord. Sådan er det, når man bliver mødt med den rene og skinbarlige sandhed !

For det er jo fuldstændig rigtigt det du skriver. Når man har haft dig en stund, så er alle hidhørende væsker, safter, styrker, udholdenhed osv. SUGET ud af kroppen på én ...

Jeg sidder og tænker på, hvornår vort næste møde skal være !

Ps. Jeg er nødt til at tage én med ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...