Guest Søren Brun Skrevet 25. Januar, 2016 Som det er nu kan man få slettet sin profil vistnok normalt efter en anmodning til ledelsen og så efter et indgreb af Admin eller en moderator, dette gælder dog ikke for Krølle Bølle, som stadig er på EG med sin oprindelige profil. Jeg sad og kiggede på indlægsoversigten på 'Meddelelser fra Eroguide' og kan se, at der som indlægsstarter for nogle indlæg står 'Guest Kowalski' som jo tidligere var en god moderator på EG, indlæggene er nok en halv snes måneder gamle. Det synes jeg er en fin måde at markere en slettet bruger eller Moderator på, så ved man stadig hvem der har skrevet indlægget i tidernes morgen'. Og samtidig signalerer det jo, at vedkommendes handle ikke længere er aktivt. Er det noget man vil overveje at genindføre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 26. Januar, 2016 Søren Brun skrev, 1 time siden: Er det noget man vil overveje at genindføre? Meget gerne. Men det er i hænderne på Admin. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 11. Februar, 2017 Kære Admin kan i hjælpe mig med at slette min profil? Det er helt fint alle mine indlæg bare hedder guest eller det vil jeg egentligt foretrække - så kommer jeg ikke til at hænge fast i hvad jeg engang oplevede med alle de skønne glædespiger jeg forsøger seriøst st stoppe med at købe sex og sitet holder mig lidt fast må man sige og det siger min terapeut også - så jeg vil gerne lige slettes mvh Anders Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg