Hop til indhold
Gæst

Erfaringer med Psykologforyou?

Recommended Posts

Gæst

Jeg har skrevet lidtt frem og tilbage med psykologforyou, men det hele virker lidt skørt og sært. Kan nogle herinde bekræfte at hun er reel?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad du håber på at opleve hos hende men bare lige for at få det helt på det rene så er pigen jo selvfølgelig ikke uddannet psykolog da hun kun er 18 år :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Buzz Light skrev, den ‎25‎-‎01‎-‎2016 at 00:33:

Nu ved jeg ikke hvad du håber på at opleve hos hende men bare lige for at få det helt på det rene så er pigen jo selvfølgelig ikke uddannet psykolog da hun kun er 18 år :)

Det er jeg godt klar over, men det vi snakkede om var en sludder og hygge, kys og handjob, men ville bare høre om der var en som havde været der, da det virker lidt suspekt og hun ikke giver billeder eller noget andet ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:):)

- så, - hold jer da for pokker til en rigtigt cand. psyk,- hvor svært kan det være, hvis i fornemmer I har brug for det!!!  ;)

At erhverve sig titlen cand. psyk, kræver et gennemsnit fra gymnasiet på , mener jeg, min. 10,5 og herefter min 6 - 7 år på et universitet før titlen cand. psyk er hjemme. Og der er lang vej endnu før de kan tage klienter i egen praksis, for efter erhvervelsen af titlen cand. psyk følger nogle år i videreuddannelse i det praktiske arbejde som psykolog på forskellige institutioner, hvor de arbejder som andre faggrupper, herunder andre psykologer der er autoriserede. (egentlig noget i retning af "Et er søkort at forstå, - noget andet er skib at føre - det sidste læres på skibet som anden styrmand)

Herefter kan de starte som selvstændig :Psykologisk praksis ved cand. psyk  xxxxx yyyyyy . Med egen autoritation er der adgang til overenskomst med Sygesikringen hvor ca 2/3 af honorar betales af Sygesikringen.

Hold jer fra lomme-psykologer de kan være direkte SKADELIGE !!!! - som for eksempel ovennævnte Psykologforyou

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 3 timer siden:

:):)

- så, - hold jer da for pokker til en rigtigt cand. psyk,- hvor svært kan det være, hvis i fornemmer I har brug for det!!!  ;)

At erhverve sig titlen cand. psyk, kræver et gennemsnit fra gymnasiet på , mener jeg, min. 10,5 og herefter min 6 - 7 år på et universitet før titlen cand. psyk er hjemme. Og der er lang vej endnu før de kan tage klienter i egen praksis, for efter erhvervelsen af titlen cand. psyk følger nogle år i videreuddannelse i det praktiske arbejde som psykolog på forskellige institutioner, hvor de arbejder som andre faggrupper, herunder andre psykologer der er autoriserede. (egentlig noget i retning af "Et er søkort at forstå, - noget andet er skib at føre - det sidste læres på skibet som anden styrmand)

Herefter kan de starte som selvstændig :Psykologisk praksis ved cand. psyk  xxxxx yyyyyy . Med egen autoritation er der adgang til overenskomst med Sygesikringen hvor ca 2/3 af honorar betales af Sygesikringen.

Hold jer fra lomme-psykologer de kan være direkte SKADELIGE !!!! - som for eksempel ovennævnte Psykologforyou

Mange hilsner

Nyder livet

Du mener altså ikke man skal regne med at 2/3 af beløbet bliver refunderet af sygesikringen, hvis man bruger Psykologforyou. Det er jeg da ked af at høre, men rart med sådan en oplysning, man kunne jo komme til at virke dum, både når man bad pigen om en regning og senere når man henvendte sig ved sygesikringen, for at få tilskuddet udbetalt;-)

Mange hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, 1 time siden:

Du mener altså ikke man skal regne med at 2/3 af beløbet bliver refunderet af sygesikringen, hvis man bruger Psykologforyou. Det er jeg da ked af at høre, men rart med sådan en oplysning, man kunne jo komme til at virke dum, både når man bad pigen om en regning og senere når man henvendte sig ved sygesikringen, for at få tilskuddet udbetalt;-)

Mange hilsner

Kære Stener:)

Jeg skrev mit indlæg fordi jeg fornemmede, at personen bag Psykologforyou ikke er en professionel behandler - altså ikke en cand. psyk.   - men jeg kan da selvfølgelig tage fejl, og så beklager jeg min fejlvurdering.

Endvidere er prisen hos en cand. psyk med autorisation og som har overenskomst med Sygesikringen knap 1000kr. pr samtale. En samtale er på 45 minutter.

Hvis man skal have refunderet de ca. 2/3 kræver det henvisning fra egen læge - ellers er det egen betaling af den fulde pris.

Her kan du se om du kan få læge henvisning:) 

http://www.psykologbogen.dk/viden/psykologhjaelp-med-laegehenvisning/

- og ellers snak med din læge  

Nu kender jeg ikke din situation, og hvorfor du lige kredser om det med en psykolog, - -  og det skal jeg heller ikke - men det kan da være, at de penge :1/3 eller det fulde beløb hos en psykolog er givet bedre ud end 1000kr for et slaw fisse hos Psykologforyou eller hvad vedkommende så ellers er:wub:    - - hvad tror du selv!! - er bedst for dig for på sigt.:)

Mange hilsner

Nyder livet

- - - og lige,  - Her ud over er praktiserende cand psyk min 30 - 35 år før de begynder, at have klienter, der ligger mange år med uddannelse og praktik før de "slippes løs" på egen hånd eller rettere sagt andre mennesker. Der nævnes hun er 18 år - næppe den store viden at give af.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige at Sugarbaby slet ikke er mindreårig der er lavet af sukker og tildemusen ikke en mus der er ved at tilde, det troede jeg ellers. Men du mener altså  bare det nicknames, for unge piger der sælger seksuelle ydelser. Der kan man bare se, nogle burde informere administratoren om det, det kan da ikke være meningen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...