Hop til indhold
Guest Gæsten

Gentlemenhouse Roxy

Recommended Posts

Guest Gæsten

Har prøvet meget, men har sku ikke før i dag, gået før tid.....

Havde læst og hørt en del forskelligt om Gentlemenhouse, så det skulle da prøves. Der kom "kun" 2 piger frem ved ring på klokken. Niki og Roxy, Niki var ikke specielt indbydende, Roxy var ok pæn men så noget sur ud..... ja ved det skulle være gået men men tænkte og havde læst hun kunne tøs op..... 1/2 time købes, ventede længe, i bar røv uden der skete noget - I ved hvor længe det føles :smile: men så kom hun, smed tøjet, noget mere lasket end på billederne, og brysterne er på vej syd på... men ellers en ok pæn pige. hun startede med fransk, det gik ok. Men uanset hvor jeg rørte så træk hun sig, uhhh "not there" uhhh "not so hard" til sidst opgav jeg sku. hun så så sur ud, sagde absolut intet, ville intet og til sidst måtte jeg sku give op, lillemand var slap som en klud. spurgte pænt om ikke hun kunne lide sit job, og hun ligende en der var ved at tude. rejste mig og gik. Måske den berømte kemi, men tror der mere er tale om en kvinde der slet ikke har lyst til det hun laver og gerne vil hjem. ( skal siges jeg både er ren, nydelig og veltrænet :)

Kan absolut ikke anbefale hverken stedet eller pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...