Hop til indhold
Guest R KH

Frække Ida, Pigekollektivet

Recommended Posts

Guest R KH

tog et smut forbi Frække Ida i Pigekollektivet i dag ... god tid og fantastisk sex.

Jeg ankom tidligt og tog et hurtigt bad - gik ind til sengen - smed håndklædet og lå og kiggede op i spejlene. Efter 30 sekunder kom en glad smilende køn kvinde ind - smukke brune øjne, super slank og store bryster og nærvær....

Hun spredte mine ben og arme ud - bandt dem fast og dansede over mig - med en spillede smuk kusse, der åbnede sig foran mit blik - det var ikke kun øjnene der stivnede - min pik voksede sig stor og klar, og Ida tog den i munden og slikkede virkelig dejligt - lidt efter satte hun sig ned over den - red den i skønne bevægelser - slikkede lidt igen og gjorde både mig og hende selv klar til den strammeste græsk jeg længe har fået - kunne se i øjnene, at den lige skulle ind - og da den først var i bund red hun den i et stykke tid - helt i bund hver gang - og igen trak hun sig ud og slikkede mig lidt - og satte sig så igen ned over min pik - først lidt kusse igen og så igen det strammeste anale og kneppede mig vildt frækt til jeg kom, og da hun mærkede at jeg kom, satte hun sig med en fræk bevægelse helt ned over mig og lod mig komme dybt oppe i hendes stramme røv.... bagefter var der tid til endnu et bad og god stemning. ....

Frække Ida - Clara ... kan jeg anbefale på det varmeste ... kan stadig mærke hende stramme om pikken !

Vi ses Frække Ida !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
R KH skrev, for 1 time siden:

tog et smut forbi Frække Ida i Pigekollektivet i dag ... god tid og fantastisk sex.

Jeg ankom tidligt og tog et hurtigt bad - gik ind til sengen - smed håndklædet og lå og kiggede op i spejlene. Efter 30 sekunder kom en glad smilende køn kvinde ind - smukke brune øjne, super slank og store bryster og nærvær....

Hun spredte mine ben og arme ud - bandt dem fast og dansede over mig - med en spillede smuk kusse, der åbnede sig foran mit blik - det var ikke kun øjnene der stivnede - min pik voksede sig stor og klar, og Ida tog den i munden og slikkede virkelig dejligt - lidt efter satte hun sig ned over den - red den i skønne bevægelser - slikkede lidt igen og gjorde både mig og hende selv klar til den strammeste græsk jeg længe har fået - kunne se i øjnene, at den lige skulle ind - og da den først var i bund red hun den i et stykke tid - helt i bund hver gang - og igen trak hun sig ud og slikkede mig lidt - og satte sig så igen ned over min pik - først lidt kusse igen og så igen det strammeste anale og kneppede mig vildt frækt til jeg kom, og da hun mærkede at jeg kom, satte hun sig med en fræk bevægelse helt ned over mig og lod mig komme dybt oppe i hendes stramme røv.... bagefter var der tid til endnu et bad og god stemning. ....

Frække Ida - Clara ... kan jeg anbefale på det varmeste ... kan stadig mærke hende stramme om pikken !

Vi ses Frække Ida !

Ja, vi gør søde ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest R KH

Beklager at jeg ikke fik svaret - men ja det var i Randers - men hun leger vist andre steder også som Ida eller Clara. Jeg må vist snart afsted igen ... Når jeg lukker øjnene kan jeg stadig se de store frække brune øjne - og især blikket lige da pikhovedet skulle forbi første stramme muskel i det græske eventyr .... For derefter at glide helt i bund - den der fornemmelse af st hun lige blev siddende og mærkede fornemmelsen af at være fyldt helt ud. Næste gang så drømmer jeg om at gentage det græske - og vil spørge om hun kan lokkes til at tage en lille dildo i kussen samtidig - vil gerne mærke den snurrende fornemmelse lige på den anden side ... Hvis du læser med Frække Ida så skriv lige til mig personligt om du kunne lokkes med til den leg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest R KH

Jeg er ved at tage tilløb ... Den der simulerede sandwich med dildo snurrende i kussen og min pik i den stramme smukke røv samtidig - kan næsten mærke hvor godt det bliver ! 

Jeg skriver om det - når jeg har været forbi i Randers !!!

grrrr 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida

:grin::grin::grin:!!! Jeg er flad af grin, din drønnert! :grin:

Kys, og du ved hvor og hvordan! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida

Ja da Jens(...lille :-o?).

Jeg annoncerer løbende herinde på EG, på Annoncelight og ecsortside.dk :-) om morgenen på selveste dagen.

Kys Ida ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest R KH

Det ser ud til at drømme snart skal gennemleves - eller gennemkneppes ... Jeg skal nok skrive om det .... Damn det bliver frækt !!!!

vi ses i morgen Ida .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
R KH skrev, for 1 time siden:

Det ser ud til at drømme snart skal gennemleves - eller gennemkneppes ... Jeg skal nok skrive om det .... Damn det bliver frækt !!!!

vi ses i morgen Ida .... 

Hæhæææ,,.Bare vent! :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...