Romeomand 241 Skrevet 25. Januar, 2016 Fik besøgt Lavinia, centralt beliggende lejlighed i Milano sidst på ugen i sidste uge. Havde høje forventninger og de blev indfriet til 100% Smukkere end på billederne, hvis det kan lade sig gøre, og en varm modtagelse i en lækker lille studio lejlighed. Bruger mange penge på sko og tasker i den dyre ende kunne jeg se da jeg kom ind. Var glad for at jeg havde taget jakkesæt på også efter job, da hun var i cocktail kjole og fuld krigsmaling. Havde en flaske Cremant og en buket med, som blev meget godt modtaget. Tante og derefter tungekys... nice... Spurgte næsten forlegent om betaling, jeg fandt penge frem, og vi fik på anglo/italiensk aftalt programmet. Lavinia fandt et par glas fra og jeg fik åbnet for en halv tør Cremant... Havde bestilt en time til 200 EUR, med mulighed for forlængelse i en time for ekstra 100 EUR. Det kort valgte jeg at spille med det samme, og stemningen blev lidt mere afslappet, nu hvor der var god tid. Fik at vide at hun havde været i UK, Berlin og Hamburg i løbet af det sidste år, men kom fra Italien. .. Vi hyggede os med rigtig god sex, afslappet og ingen begrænsninger, jeg kom to gange med en pause imellem, hvor vi bare nussede og sludrede. Fik dejligt bad og kaffe, til afsked og besked om at jeg bare skulle ringe til et andet nummer som hun gav mig, hvis jeg kom forbi Milano igen. Ville gerne ud på date, spise og hygge en hel aften for samme beløb, som jeg havde brugt på to timer... only for you my friend...he he. Super dejlig oplevelse, med den mest varme og smukke og ukrukkede TS, jeg har mødt. Wauwww. Kan anbefales, tænker allerede nu på næste tur til Milano.... Romeomand 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg