Hop til indhold

Samantha Brøndbyøster

Featured Replies

Skrevet
Facesitting skrev, for 2 timer siden:

Jeg beklager hvis jeg har fået smidt tråden i det forkerte forum :)

.. Og det har du ;-)

Skrevet
  • Author
TboneDK skrev, for 4 minutter siden:

.. Og det har du ;-)

Fedt. Og særdeles fedt at du samtidig giver mig den hjælp at forklare hvor det burde være smidt ;)

Skrevet
Facesitting skrev, for 59 minutter siden:

Fedt. Og særdeles fedt at du samtidig giver mig den hjælp at forklare hvor det burde være smidt ;)

Undskyld, troede bare det var åbenlyst, at en EFTERLYSNING, skulle under "EFTERLYSNINGER", så på din status du ikke var Newbie, så troede du var klar over det ;-)

My bad :-)

Skrevet
  • Author
TboneDK skrev, for 19 timer siden:

Undskyld, troede bare det var åbenlyst, at en EFTERLYSNING, skulle under "EFTERLYSNINGER", så på din status du ikke var Newbie, så troede du var klar over det ;-)

My bad :-)

Det var en ANMELDELSE jeg søgte og derfor smed jeg den ikke under "EFTERLYSNINGER"
Jeg ved jo hvor hun er og hvad hun tilbyder, så derfor er det vel ikke en efterlysning, og da jeg skriver i indlægget at jeg søger en anmeldelse af hende, tænkte jeg at den skulle ligge her ;)

Men det var tilsyneladende en fejl.

My Bad :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.